Skip to main content

Bij de Ultrasnel & Netflix Combideal kun je bij het bestellen kiezen tussen Netflix Standaard of Premium.

Bij "Meer informatie" wordt de Combideal omschreven als:

Inhoud Combideal

  • 1 Gbit download.
  • 1 Gbit upload.
  • Netflix abonnement.

 

In de aanvullende voorwaarden:

De Combidealkorting ontvang je alleen als na aankoop van de Combideal de basis producten van de Combideal ongewijzigd blijven.

 

Wat is de definitie van het Netflix abonnement als basisproduct? Kun je bijvoorbeeld na aanschaf van Premium wisselen naar Standaard (en eventueel weer terug) met behoud van de combidealkorting?

Hoi @martians . Welkom op het forum.

Ik heb het volgende voor je kunnen vinden: 

In deze combideal zit een “standaard” Netflix account (t.w.v. €11,99).  De klant kan ook kiezen voor een Netflix Premium account (t.w.v. €15,99 ). Het voordeel van €5,- blijft behouden.

 

Ik hoop dat je daarmee voldoende info hebt!


Sinds 1 maand heb ik mijn lopende abonnement laten wijzigen in KPN TV+ in combinatie (combideal) 1GB internet en Netflix standaard. Nu wil ik na een maand Netflix aanpassen naar premium. Toen ik dit in mijn KPN wilde wijzigen zag ik dat mijn combivoordeel t.a.v. 1GB en Netflix (€ 5,00) meteen verdween en ik i.p.v. € 4,00 in totaal € 9,00 per maand meer moest gaan betalen. Bij navraag bij de helpdesk (klantenservice) kreeg ik te horen dat ik nog een maand langer moest wachten (in totaal dus 2 maanden) en dan zou dit gratis zijn. Graag uw reactie, per wanneer kan ik wijzigen en blijft de € 5,00 korting op 1GB internet van deze combideal gelden.

 


Inmiddels Netflix toch aangepast en zie nu dat de korting inderdaad blijft bestaan. Erg verwarrende reactie van helpdesk dus. Heb verder geen reactie meer nodig.


Inmiddels Netflix toch aangepast en zie nu dat de korting inderdaad blijft bestaan. Erg verwarrende reactie van helpdesk dus. Heb verder geen reactie meer nodig.

een vraagje: heb jouw Netflix abonnement op mijn kpn aangepast, of direct op Netflix?

 


Reageer