Skip to main content

 An 38 euro naar 60 ? Leg uit ..

Mooie heldere vraagstelling!


Hoi @Julitta 
Je bent blijkbaar geen persoon van veel woorden.
Maar een beetje meer uitleg zou wel duidelijker overkomen.
Onze kristallen bol is momenteel in onderhoud dus...
 


Makkelijk toch, je telt er € 22 bij op.

€ 38 + € 22 = € 60

 

@Julitta 

Kijk eens op de 2de pagina van de factuur, daar zou op moeten staan waar die extra € 22 vandaan komt.


Soms heb je niet veel woorden nodig !! Nog steeds niet duidelijk ? 


Aan dit forum heb je ook geen k.. aan !! 


Aan dit forum heb je ook geen k.. aan !! 

Want?

Alleen jijzelf kan je facturen inkijken.

Anders moet je jouw forumprofiel invullen en wachten tot een KPN medewerker reageert, die kan dan ook even meekijken waar die kosten vandaan komen.


Aan dit forum heb je ook geen k.. aan !! 

Jij denkt dat we helderziende zijn of een kristallen bol hebben maar helaas is dat niet zo, dus kijk je rekening na zoals @GeSp ook al zei en daar staat duidelijk op waar die 22 vandaan komt.

Plaats anders even een scan van je rekening zonder je privé-gegevens te laten zien.
En dan met name van blad 2


Hallo @Julitta , even voor de duidelijkheid. Je bent hier op het klanten-forum van KPN.

Wij zijn dus klanten, net zoals jij, en hebben geen inzicht in jouw (privé) gegevens. We willen je graag helpen, maar dan hebben we wel wat informatie nodig.

KPN medewerkers reageren hier zo nodig ook, maar dat kan een paar dagen duren, afh. van drukte.


Aan dit forum heb je ook geen k.. aan !! 

Als je zo gaat beginnen, willen we je niet eens meer helpen.

 


Dag Jan D …


Hallo @Julitta ,

De kans is groot dat de factuur gaat over een periode die langer is dan één maand. Je kunt de periode terugvinden op de specificatie. Die specificatie staat in Mijn KPN.   

 

 


Hoi @Julitta, welkom bij ons op het forum. Het forum is een plek waar klanten elkaar kunnen helpen en wij moderators lezen mee. Als het nodig is reageren wij ook en denken we mee. Daarbij is het van belang om vriendelijk met elkaar in gesprek te blijven. 

Je vraagstelling is voor mij ook niet helemaal duidelijk. Je had een factuur die eerst 38 euro was en nu 60 begrijp ik, maar wat voor factuur is dat, over wat voor abonnement gaat het (Thuis abonnement, mobiel abonnement, iets anders), wat staat er bij de specificatie op de factuur?

Met de gegevens die je op je profiel hebt staan heb ik voor je gekeken, ik zie een Thuis aansluiting en 3 mobiele abonnementen op dat adres. Bij geen daarvan zie ik de bedragen die je noemt staan. Zou je meer kunnen toelichten over de factuur waar je dat op ziet?

Hou er rekening mee dat wij alleen zien wat jij ons vertelt, wij zien niet wat jij ziet. Om met je mee te kunnen denken help jij ons door zoveel mogelijk relevante informatie te geven. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat natuurlijk ook, daarvoor kan je contact opnemen met 0800-0402.