Skip to main content

Ik heb al heel lang een Hussel 50 abonnement. Voor de snelheid hoef ik niet te veranderen, want ik krijg al royaal meer dan 50 Mbps, en 100 Mbps is op mijn adres niet haalbaar. Maar ik ontdekte zojuist dat Hussel niet meer wordt gebruikt, en 100 Mbps ruim € 5 per maand goedkoper is.

Ik kan op Mijn KPN niet mijn abonnement omzetten. Hoe pak ik dit dan wel aan?

Overigens zou ik het netjes gevonden hebben als KPN mij uit zichzelf het aanbod tot veranderen had gedaan.

Hallo @ajjp ,

Dat kan door te bellen naar 0800-0402 (maandag vanaf 8.00 weer open hiervoor) en dan vragen om een verlenging. Je gaat dan een nieuw jaarcontract aan en je gaat over op KPN (TV)+. TV is niet verplicht. 

Dit is de huidige propositie: 

En ja, je moet dit soort zaken zelf in de gaten houden. Zo werkt het bij KPN.  

Sinds kort kan het ook via Mijn KPN, kies dan voor verlengen. 

(Reactie aangepast n.a.v. reactie ajjp)


De telefoon was toch niet de enige mogelijkheid. Na nog meer rondjes op de website van KPN (geen vrije keus maar je wordt regelmatig in cirkels gestuurd), bleek het via 'Verlengen' wel te kunnen. Inmiddels is de pakket-overgang -inclusief de nieuwe TV+ ontvanger- al probleemloos geëffectueerd.


Mooi zo, dat kan dan sinds kort. Fijn dat het gelukt is. (Ik heb het hierboven even erbij gezet voor als iemand anders toevallig op dit topic uitkomt.)