Skip to main content

Goedendag, 

 

Ik wil graag overstappen van kpn prepaid naar kpn sim only met nummerbehoud. Ik heb al internet + tv. Momenteel verblijf ik in het buitenland (daarom overgegaan naar prepaid), maar over een paar dagen kom ik terug en dan wil ik direct een abonnement hebben.

 

Ik ben al dagen aan het worstelen met de online chatbot, de helppagina's, fora, etc., maar ik krijg het onmogelijk voor elkaar. Ik krijg geen medewerker te spreken op de chat, ik moet tig keer opnieuw inloggen (en kom daarna weer op een andere pagina dan waar ik was gebleven), ik ontvang geen code voor het verlengaanbod (ik ontvang wel andere sms-jes) en de videobelafspraak blijkt een gewone belafspraak te zijn, die ik niet kan beantwoorden, want ik heb geen beltegoed. Ik heb 4,5 op de internethelpdesk van kpn gewerkt, dus ik neem aan dat ik er iets van zou moeten snappen, maar het is een doolhof.

 

Hoe kan ik dit regelen vóórdat ik terug in NL ben?

Hoi @Van pre paid naar sim only, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg. Want je kan dit gewoon zelf regelen via de website. Daar lees je hoe je van Prepaid naar een Abonnement kan gaan. Lukt het daar mee? 

Andere opties zijn in Nederland bellen met 0800-0402. Of langs de winkel. Dan kan het ook meteen in orde gemaakt worden. 


Hallo @Bart_Z ,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Het zelf regelen via de website lukt niet, want ik ontvang geen code om mijn telefoonnummer te verifiëren. Ik wil het vooraf geregeld hebben, dus naar 0800 bellen of langsgaan in een winkel, kan pas als ik al in NL ben.

 

Ik heb gisteren een abonnement aangevraagd met nummerbehoud, waarbij het dus lijkt alsof ik bij een andere provider zat dan kpn, wat niet het geval is, want mijn prepaid is van kpn.

 

Vandaag ontving ik een bevestiging van annulering. Ik heb zelf niets geannuleerd. In de mail staat verder niet waar dit over gaat. Dus ik weet niet of mijn nieuwe aanvraag geannuleerd is of mijn oude prepaid.

 

Er staat dit:

Onderwerp: Annulering (klantnummer: 00000)

 

Kpn

Bvestiging annulering 

Beste meneer Giesen,

Terugsturen van apparatuur

Hebt u al apparatuur ontvangen? Dan ontvangt u over 1 week een brief met een instructie voor het terugsturen van de apparatuur.

 

Hebt u nog vragen?

Dan helpen wij u graag op kpn.com/service. Of bel ons gratis op 0800-0402.

 

Vind uw antwoord

Met vriendelijke groet,

Team KPN


Voor de annulering kijk ik graag eens mee. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Eerst eens kijken wat daarmee aan de hand is voor ik tips ga geven over hoe we het abonnement kunnen regelen voor wij echt alles in de war schoppen.