Skip to main content

Beste KPN,

 

vanaf het begin van mijn abbonement heb ik geen internet en tv via glasvezel kunnen ontvangen. ondertussen is er al 8 keer een aannemer langs geweest en heb ik een noodoplossing (digitene en tijdelijk wifi via telefoon netwerk ontvangen). helaas hebben de wifi en digetene storingen die niet altijd kundig worden opgelost door de klanten service. het gevolg, dat ik regelmatig zonder service zit en wanneer ik de klantenservice bel vervolgend niet ben geholpen. ik wil daarom graag mijn abbonement opzeggenen geholpen worden door een service medewerker. ook daarvoor geld dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd, doorverbonden of verwezen naar de website. mogelijk omdat mijn situatie ongewoon is, maar ik zou graag iemand spreken die mij kan helpen dit op een goede mannier af te ronden. 

 

met vriendelijke groet,

Guido 

Hoi @guido van der Tol 

Welkom op het forum van KPN.

Dit is een uitermate vervelende situatie waarin je terecht bent gekomen, want al vanaf de start van je abonnement bij KPN heb je geen internetverbinding en televisie via glasvezel.
Vervolgens is er al 8 keer een monteur van een aannemer langs geweest, die dit in opdracht van KPN Netwerk heeft gedaan, aangezien dit soort storingen via KPN Netwerk lopen.
Al kan het natuurlijk zo zijn, dat deze storing heel moeilijk te repareren is of dat ze zitten te wachten op onderdelen om dit te kunnen maken.

Je zou kunnen beginnen met het bellen naar de klantenservice van KPN Netwerk, om na te vragen wat de huidige stand van zaken is, en wanneer de verwachting is dat het probleem is verholpen.
KPN Netwerk is bereikbaar op: 0880 06 37 44
Bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur

Wil je een klacht bij hun indienen, dat kan via de volgende pagina: Klachtenformulier KPN Netwerk

Voor de duidelijkheid, KPN Netwerk en KPN de provider zijn twee losse bedrijven van elkaar, en werken dus ook onafhankelijk van elkaar.

Heb je het echt helemaal gehad met deze situatie, en wens je toch je abonnement bij KPN te beëindigen, dan kun je dat telefonisch doen.
Bel hiervoor de klantenservice van KPN via het telefoonnummer: 0800-0402
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de afdeling opzeggingen en contract beheer.

Deze afdeling is bereikbaar: maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten).

Opzeggen kun helaas niet via het forum van KPN gebeuren

Houdt er wel rekening mee, dat er een afkoopsom in rekening kan worden gebracht, als je jouw abonnement midden in het lopende contract gaat beëindigen.
Maar als je gewoon uitlegt wat er allemaal is gebeurd (kan de medewerker ook teruglezen in de logs), en je vanaf dag 1 geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten van KPN, is er een goede kans dat je geen afkoopsom hoeft te betalen, maar garantie kan ik je hierin natuurlijk niet geven.

En omtrent het noodpakket van KPN (Digitenne & het modem voor 4G ontvangst) kan een moderator nog iets in kunnen betekenen, mocht je dat nog wensen.
Al ben je wel afhankelijk van het zendbereik van Digitenne en het 4G netwerk van KPN binnen en buiten jouw woning.

Wens je alvast wel een fijn Oud & Nieuw toe!