Skip to main content

Hallo, ik heb vanochtend telefonisch mijn abonnement verlengd, via de website lukte dit helaas niet. Ik heb hier echter geen bevestiging van gehad. De bestelling zou morgen geleverd worden middels koerier. Wordt ik hier nog over geïnformeerd? 

Ter aanvulling: ik heb vandaag weer met jullie gebeld. In eerste aanleg kreeg ik te horen dat ze 'niks' kon vinden. Daarna zei ze dat de bestelling toch wel was geplaatst en dat ik vandaag een bevestiging zou krijgen. Deze heb ik wederom nog steeds niet gekregen. 

Korte samenvatting:

- 6 april heb ik vroeg in de ochtend mijn abo telefonisch verlengt, via de website was niet mogelijk kennelijk want de SMS code gaf aan dat ik nog niet kon verlengen. Volgens mijnKPN kon ik wel verlengen.

- Ik heb mijn abo telefonisch verlengt. De dame aan de telefoon vertelde mij dat ik binnen een paar uur de bevestiging zou krijgen en daarbij ook een afspraakbevestiging van de koerier.

- De telefoon was op voorraad en zou vandaag geleverd worden, aldus jullie medewerker. Ik heb daar rekening mee gehouden zodat ik vandaag thuis zou zijn om de telefoon te kunnen ontvangen.

- Ik heb vandaag, wederom in het begin van de dag, weer contact met jullie gehad, zie bovenstaande. 

- Ik heb tot op heden nog steeds niets gehoord, geen bevestiging gehad, niets. Door alle verschillende verhalen heb ik er momenteel ook weinig vertrouwen meer in.

 

Kunnen jullie mij aangeven of de verlening nou überhaupt wel goed is gegaan en wanneer ik de telefoon wel kan verwachten?


Bestellingen website status updates heeft een flinke vertraging. Ik kreeg ook mails binnen van een dag geleden en van een bestelling status die al geleverd was. Ik raad je wel aan om een post nl account aan te maken, ik had namelijk ook geen update van wanneer mijn product geleverd zou worden, tot dat ik van post nl per mail een bericht kreeg dat ie geleverd zou worden, maar geen bericht van KPN gehad, een dag later kreeg ik een bericht van KPN met je product wordt vandaag geleverd, alleen was ie al geleverd, dankzij POST NL app /account anders had ik het niet geweten dat ze die dag op de stoep zouden staan.


Bestellingen website status updates heeft een flinke vertraging. Ik kreeg ook mails binnen van een dag geleden en van een bestelling status die al geleverd was. Ik raad je wel aan om een post nl account aan te maken, ik had namelijk ook geen update van wanneer mijn telefoon geleverd zou worden, tot dat ik van post nl per mail een bericht kreeg dat ie geleverd zou worden, maar geen bericht van KPN gehad, een dag later kreeg ik een bericht van KPN met je telefoon wordt vandaag geleverd, alleen was ie al geleverd, dankzij POST NL app /account anders had ik het niet geweten

 

Dankjewel voor je reactie. Helaas staat er in de PostNL app nog niks. Het telefonische contact met KPN is ook niet fantastisch, zeg maar gerust heel vaag, en ik heb nu nog steeds geen idee of mijn verlenging überhaupt wel is geregeld. Ik gok dat ik, gezien de feestdagen, pas volgende week iets zal horen. 


 

 

Dankjewel voor je reactie. Helaas staat er in de PostNL app nog niks. Het telefonische contact met KPN is ook niet fantastisch, zeg maar gerust heel vaag, en ik heb nu nog steeds geen idee of mijn verlenging überhaupt wel is geregeld. Ik gok dat ik, gezien de feestdagen, pas volgende week iets zal horen. 

 

Die mail van post nl kun je dezelfde dag krijgen als dat ie geleverd wordt. Bel anders, het is balen dat Pasen er tussen zit, maar als je nog geen bevestingsmail hebt gehad want daar staat ook je ordernummer in, dan weet ik niet of het wel is doorgekomen. Je kan 4 maanden van te voren verlengen op de website zelf. Maar zonder bevestingsmail .. die hoor je gewoon te krijgen zo niet, dan is het niet doorgekomen ben ik bang. Ik had ook iemand aan de lijn die het niet snapt en verbrak de verbinding. Ga eerst even bellen dinsdag, vraag of er een bestelling open staat, zo niet kijk of je m via de website kan verlengen. Anders bestel je dubbel en dat is ook niet de bedoeling.


 

 

Dankjewel voor je reactie. Helaas staat er in de PostNL app nog niks. Het telefonische contact met KPN is ook niet fantastisch, zeg maar gerust heel vaag, en ik heb nu nog steeds geen idee of mijn verlenging überhaupt wel is geregeld. Ik gok dat ik, gezien de feestdagen, pas volgende week iets zal horen. 

 

Die mail van post nl kun je dezelfde dag krijgen als dat ie geleverd wordt. Bel anders, het is balen dat Pasen er tussen zit, maar als je nog geen bevestingsmail hebt gehad want daar staat ook je ordernummer in, dan weet ik niet of het wel is doorgekomen. Je kan 4 maanden van te voren verlengen op de website zelf. Maar zonder bevestingsmail .. die hoor je gewoon te krijgen zo niet, dan is het niet doorgekomen ben ik bang. Ik had ook iemand aan de lijn die het niet snapt en verbrak de verbinding. Ga eerst even bellen dinsdag, vraag of er een bestelling open staat, zo niet kijk of je m via de website kan verlengen. Anders bestel je dubbel en dat is ook niet de bedoeling.

Klopt. Verlengen via de website lukte niet, las op het forum dat er meer mensen zijn bij wie dit niet lukt. Daarom dus gebeld en telefonisch de verlenging geregeld. Daarna weer gebeld maar het lijkt alsof de mensen die ik aan de lijn krijg er zelf ook niet zoveel van snappen. Eerst werd er gezegt dat ze niks kon vinden. Daarna ineens toch wel. Bestelling zou er wel in staan en de mail zou vandaag komen, je raadt het al.. geen mail.. Er zit niets anders op dan te wachten tot volgende week ben ik bang..  


Als ze zeggen dat er een bestelling staat, vraag ff naar het bestelnummer, dan kun je deze meteen invullen in bestelstatus https://mijn-bestelling.kpn.com/inloggen/ en zoals ik al eerder zei, ze hebben een beetje achterstand wat betreft updates. De ene medewerker snapt niet het verschil tussen gisteren en vandaag en de ander snapt het wel. Het ligt er aan wie je aan de telefoon krijgt.


nog ff wat, het kan ook zijn dat er een aparte koerier komt, het ligt er aan wat voor telefoon je besteld heb bij je verlenging, als het er 1 is van 10 miljoen euro dan komt er een koerier langs, moet je eerst een afspraak maken. Is het er 1 van 189 euro dan wordt ie volgens mij per post nl verstuurd. Volgens mij is het met verlenging nieuw toestel dat er een aparte koerier langs komt van logics.


Hi @Sannebravo en welkom op het forum! Logisch dat je duidelijkheid wilt hebben over de levering van je toestel. 

Als ik op de abonnementsgegevens kijk van het nummer in je forumprofiel, dan zie ik dat er op 6 april een mail naar je is gestuurd getiteld ‘Samenvatting van uw bestelling’. Die heb je wel ontvangen? Dat is nog niet de bestelbevestiging, maar een overzicht van hetgeen dat besteld kan worden. Waarschijnlijk is dit telefonisch besproken. 

Ik heb alle systemen doorzocht, maar ik kan ook geen bestelling terugvinden. 😕 Dat verklaart ook waarom je de bevestiging niet hebt. Niet handig en excuses voor het ongemak. 

Je kunt het beste dus nogmaals telefonisch (of via je MijnKPN als het nu wel werkt) je bestelling plaatsen. Als alternatief kun je ook naar een KPN winkel toe. Je krijgt het toestel dan niet meteen mee, maar dan kun je in de winkel meekijken met hoe ze de bestelling plaatsen en hopelijk heb je de mail dan wel snel binnen. Je telefoon ook!