Skip to main content

Wij zijn al ruim 15 jaar bij KPN maar je krijgt nergens meer korting van.

Het is nu zo dat wij dus betallen voor nieuwe klanten die wel veel krijgen.

En als je alles van KPN hebt zoals Internet, TV, en 2 Mobiel moet je zelfs zelf nog MB delen elke maand opnieuw. Terwijl je veel online veel kunt regelen maar helaas dat niet. 

Tijd om een nieuwe provider te gaan zoeken?

 

Bij Alles in 1 plus minimaal 1 mobiel abonnement kun je kiezen uit GRATIS pluspakket of espn pakket.

Op Hussel Thuis krijg je met minimaal 1 mobiel abo erbij gratis pluspakket.

Dat noem ik wel korting.

Hussel Thuis en min. een mobiel: korting op 1 entertainmentpakket (Neflix, Film1, ESPN, Spotify)

Op een mobiel Hussel abonnement krijg je afhankelijk van de bundel 2,50 , 5,00 of 7,50 korting.

Je stelling is dus ietwat onjuist.

Bij een andere provider zal het, na de kortingsperiode als nieuwe klant, niet anders zijn. Bv bij Vodafone/Ziggo.


Hallo @Henkkie59 ,

KPN schrijft dan altijd; 
 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of bv de Super WiFi als cadeau bij een nieuw abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.


Maar dan wel 6 maanden korting Peter en dat kon toen ook bij KPN. En de nieuwe alles in 1 plus krijgen ook dan die ijssel korting en zo

 

 


Maar dan wel 6 maanden korting

Dat is wel eenmalig alleen bij de start van het abonnement. Dus als je bij je volgende provider jaren lang klant blijft….

Of ga je tot de jaarlijkse overstappers horen? Die zijn er.

 

En de nieuwe alles in 1 plus krijgen ook dan die ijssel korting en zo

Hier snap ik '’alles in 1 plus'’ en '’ijssel'’ niet.


De alles in 1 plus minimaal 1 mobiel waar u mee begon. En ijssel hoort er niet tussen te staan. En elk jaar overstappen is misschien wel de oplossing.


Oh, omdat je '’nieuwe'’ vermeldde kon ik het niet plaatsen. Ook omdat Alles in 1 sinds oktober 2019 niet meer als nieuw afgenomen kan worden.

Dus NU zul je of gratis espn of gratis pluspakket hebben, aangezien je ook 2 mobiele abonnementen hebt. Tenzij je Alles in 1 Premium hebt, want daarbij zitten die pakketten erbij in. In dat geval betaal je er voor….


Maar dan wel 6 maanden korting Peter en dat kon toen ook bij KPN.

Precies, die 6 maanden korting, of een ander welkomstcadeau, die nieuwe abonees krijgen, heb jij in het verleden ook een keer gehad.

Waarom zou jij dan nu een tweede keer zo'n korting moeten krijgen?


Dat kan zijn Noordzee. Maar ik vraag niet om extra zenders zoals

Netflix €7,99

videoland € 7,99

Film1 €14,99

Ziggo sport €14,99

Pluspakket €9,99

espn sport 12,99

Viaplay €9,99

Sportity€9,99

Xbox game 12,99

Dan heb ik nu Netfix , En espn =gratis

Als je alles wilt hebben kost het dus € 101.91 extra en wat krijg je kan als klant extra?

Ik heb genoeg aan wat ik heb en vraag niet om extra zenders. Ook dan kom je na 1 a 2 jaar weer veel herhalingen te zien.


Wat ik inderdaad ook zo gek vind bij KPN is dat je bij Internet/TV thuis dat standaard antwoord krijgt: “je hebt al een keer korting gehad”. Maar KPN laat datzelfde principe los bij Mobiel. Zodra je mobiele contractperiode voorbij is kan je je opnieuw binden aan KPN met een aanbieding (bijvoorbeeld een korting of meer MB’s). Het is dus een beetje meten met twee maten. Desalniettemin ben ik een tevreden vaste klant.