Skip to main content

 Ik heb een Internet Instap abonnement met vast bellen, gratis in Nederland, geen TV.G

Gewoon nog via koper (adsl) met Experia Box V10.

Verandert mijn abonnement als ik glasvezel neem, alleen Internet? En zo ja, wat verandert er dan.

Nee, er veranderd waarschijnlijk niets aan het abonnement. Als u dat niet wilt.

Maar ik vermoed ... dat u goedkoper uit bent als u overstapt naar de nieuwste abonnementsvorm...


Mocht de huidige verbinding over koper goedkoper zijn dat zou ik het abonnement behouden en een verzoek indien om de “drager” te wijzigen naar Glasvezel. Als een nieuw abonnement goedkoper is kan dit via Mijn KPN aangepast worden.

Voor het wisselen van de “drager” altijd even bellen. Wat belangrijk is bij dit verzoek is duidelijk vermelden dat de “drager”gewisseld moet worden naar glasvezel, wanneer dit niet zo wordt genoteerd is de kans op een nieuw duurder abonnement groter


Of gewoon lekker wachten, het koper werkt en een paar maanden na aanleg van het glasvezel neemt KPN contact met u op om uw huidige abonnement om te zetten zonder dat h er iets voor hoeft te doen. 


Hallo @GeertjanW ,

Betaal je nu meer dan 54,49 per maand? Dan zou ik nu al overstappen naar de huidige abonnementsvorm. 
 

Dan betaal je 42,50 (internet 100Mbit/s) + 2,00 (vast bellen) + 9,99 (onbeperkt bellen Nederland) = 54,49 per maand. Betaal je nu minder? Dan het lekker zo houden. Wil je alleen internet? Dan ben je voor 42,50 klaar. 
 

Voor overstappen hoef je dus niet te wachten op glasvezel. Je kunt dit nu al regelen via 0800-0402. (Doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) 

Dit zijn de huidige mogelijkheden: 

 


Ik heb nu Internet Instap met Vast Bellen Onbeperkt in Nederland (gratis) en 2 telefoonnummers voor 37,48 euro over koper (DSL) .

Ik vroeg me af of dat verandert als er glasvezel in mijn huis wordt aangelegd en ik dat wil gaan gebruiken.


Zolang u niets veranderd veranderd kpn ook niets.  Alleen gaat het dan via een ander kabeltje 😉


Ik heb nu Internet Instap met Vast Bellen Onbeperkt in Nederland (gratis) en 2 telefoonnummers voor 37,48 euro over koper (DSL) .

Ik vroeg me af of dat verandert als er glasvezel in mijn huis wordt aangelegd en ik dat wil gaan gebruiken.

Nee, dus. Dit is supergoedkoop. Niets aan veranderen. Prima te gebruiken bij glasvezel.