Skip to main content

Op 13 juni krijg ik een rekening waarop staat dat ik 52 ! x naar het buitenland gesmst heb ! Dus niet ! dit zou zijn geweest op 18 mei 2022 om 14.22 naar de volgende landen GBr, SWE,SAT(satelliet) LTU,,VUT, allemaal binnnen 1 miniuut !!! Verbruikskosten 3,90 . Onmiddellijk weggegooid, toen, maar NU staan ze op mijn rekening, en ik kan NOCH KPN hierover bereiekn: ze snappen het probleem niet, verbinden verkeerd door en je komt geen steek verder.

Hoe krijg ik mijn geld van de verbruikskosten terug ? KPN geeft geen oplossing op hun website 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemorgen Bak-57! Welkom op het KPN Forum! Ik snap volkomen dat je daar dan duidelijkheid over wil hebben en ik denk graag even met je mee. Dit gaat dan om sms-verleer vanuit Nederland naar buitenlandse nummers? Staan er ook daadwerkelijke sms'jes in de berichtenbox van de telefoon zelf? Wellicht gaat dit ook om een app die toegang heeft verkregen tot de sms-functie van het toestel zelf. Zou je jouw profiel verder kunnen aanvullen met jouw gegevens? Dan kan ik even met je meekijken! 


@Bak-57 Heb je nog een beetje duidelijkheid gekregen? Zou je anders de eerdere vragen in mijn eerdere post kunnen beantwoorden? Dan kijk ik even mee.