Skip to main content

Hallo, 

 

Ik heb op het forum vaker gelezen dat een vergoeding aanvragen via de site niet lukt en dus ook bij mij. Ik heb geprobeerd in te loggen om krijg dezelfde foutmelding die iedereen krijgt. 

Nou heb ik 66 dagen! geen dienst gehad vanwege het niet kunnen aansluiten van de glasvezel kastje. Meerder monteurs gezien en uiteindelijk bij de spoed afdeling gekomen en het is nu wel gelukkig eindelijk opgelost, maar nu vind ik het niet meer dan netjes om een vergoeding te krijgen maar hoe moet ik dat doen telefonisch wordt ik naar de site gestuurd.

 

Gr. 

Shaun

Hi @ShaunR, welkom bij onze community. 

Wat heeft dit lang geduurd zeg, 66 dagen. Ik kijk graag met je mee. Ik neem aan dat de facturen wel zijn afgeschreven? Mag ik overigens ook weten wat je precies ingesproken toen je met ons belde? Je zou via 0800 0402 wel een collega aan de lijn moeten krijgen. 

Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


 


Hi @ShaunR, welkom bij onze community. 

Wat heeft dit lang geduurd zeg, 66 dagen. Ik kijk graag met je mee. Ik neem aan dat de facturen wel zijn afgeschreven? Mag ik overigens ook weten wat je precies ingesproken toen je met ons belde? Je zou via 0800 0402 wel een collega aan de lijn moeten krijgen. 

Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


 

Dat kan je wel zeggen. Mijn geduld werd flink op de prijs gesteld en zal eerlijk zeggen stond op het punt om over te stappen. Ja er zijn 2 facturen van 72 zoveel dus ook geen kleine bedragen.

Ik heb meerdere keren gebeld omdat het maar niet lukte online. Ik heb bijvoorbeeld vergoeding, klacht melden of geld terug vanwege storing maar telkens kreeg ik te horen dat het degene niks via de telefoon kon en beter via de site kon proberen.

 

Ik heb me gegevens gelijk ingevuld. Hoop dat het duidelijk genoeg is.


Dankjewel voor je gegevens. Nog even voor mijn duidelijkheid, werkt alles nu (nog) steeds goed bij jou? Ik zorg er uiteraard voor dat je die bedragen terug krijgt. 


Dankjewel voor je gegevens. Nog even voor mijn duidelijkheid, werkt alles nu (nog) steeds goed bij jou? Ik zorg er uiteraard voor dat je die bedragen terug krijgt. 

Ik heb wel internet en het werkt alleen ik haal nog niet de beloofde snelheid ik haal max 500 mbs terwijl ik 1000 mbs zou moeten hebben. Als het goed is zou de spoed afdeling er mee bezig zijn er is ook alweer een monteur geweest (nr 5).

Fijn dat ik in ieder geval geld terug krijg. Buiten dat is er zeker niks anders te regelen als compensatie voor mijn geduld want pas toen ik bij de spoed afdeling is er schot in de zaak gekomen en daarvoor werd ik maar of aan de lijntje gehouden of telkens naar verschillende afdelingen gestuurd.


Heel goed dat de spoedafdeling hier ook mee bezig, ik verwacht ook een goede afwikkeling. Ik ga ze verder niet in weg zitten, maar denk toch even mee. 

Haal je de snelheid op meerdere apparaten niet? En meet je dit wel via een utp kabel? Of doe je dit draadloos?


Heel goed dat de spoedafdeling hier ook mee bezig, ik verwacht ook een goede afwikkeling. Ik ga ze verder niet in weg zitten, maar denk toch even mee. 

Haal je de snelheid op meerdere apparaten niet? En meet je dit wel via een utp kabel? Of doe je dit draadloos?

Nee ik haal het op geen 1 apparaat en zelfs bekabeld haal ik het bij lange na niet. Er is ook een monteur geweest en die heeft er ook naar gekeken en kreeg ook een lage snelheid


Dan ligt het daar in ieder geval niet aan. Ik wacht ook geduldig af tot de experts hier aan de slag gaan. 


Dan ligt het daar in ieder geval niet aan. Ik wacht ook geduldig af tot de experts hier aan de slag gaan. 

Nou na 7 monteurs lijkt alles eindelijk opgelost te zijn. Maar wanneer kan ik de vergoeding verwachten? Tot op heden nog niks bijgeschreven of wordt dat ook een lange wacht?

Ik snap dat het voor jullie vervelend is maar ik zit er mee vind wel dat er wat meer coulance naar de klant mag zijn (ben al klant sinds het Hi was) maar dat is er niet, ja ik krijg 2 maanden terug en daar moet ik maar blij mee zijn blijkbaar. Ik kan wel verklappen dat als ik nog een probleem heb met iets van kpn dat ik dan wel weg ben. Moest dat effe kwijt

 


Hi Shaun, geen probleem dat je dat even kwijt moest. Het was ook een lange wacht. Fijn om te horen dat het nu opgelost is, het gaat overigens om iets meer dan 2 maanden correctie, dus afgerond 3. Voordat ik dit af kan sluiten wil ik wel zeker weten dat alles nu goed werkt, dan kan ik het afronden en zorgen dat het wordt verwerkt.