Skip to main content

kan maximaal 3 dagen vergoed krijgen van de 10 zonder internet ,  vanaf 19-10 tot 14.00 uur 27-10-22 

geen internet gehad ook een USB draadloze moeten kopen omdat mijn vaste pc waar ik op werk geen draadloos internet kan ontvangen deze dagen met hotspot moeten werken wat soms niet werkte en ook zo tv moeten kijken. 

Doordat een monteur (niet KPN) een kabel van glasvezel heeft beschadigd .

Dat is  wel heel erg. Hoor veel negatieve verhalen over glasvezel danwel het signaal kunnen ontvangen. Kun je de schade melden bij betreffende monteur/installatiebureau?

Ik ondervind ook veel problemen met het glasvezelsignaal. Roamler wordt vaak genoemd, helaas niet positief.


@Harry-A welkom op het forum. Dat is natuurlijk bijzonder vervelend en niet de bedoeling. De storing is nu dus verholpen? Normaal zou je dan via de pagina: “Vergoeding aanvragen” kunnen doen. Lukt dat niet?


Ik heb dit geprobeerd maar als ik de einddatum wil invullen dan krijg ik de melding “U kunt maximaal 3 dagen “ invullen


Dan ga ik even kijken Harry! Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven wanneer dat gedaan is? 


Hallo Remco_ heb mijn profiel in gevuld.


Hallo Harry, dank je ik heb de storingsbon bekeken en dat heeft inderdaad even geduurd. Ik stuur je even een PB


Hallo Remco_ ik zou korting krijgen op mijn rekening van mijn internet i.v.m. ruim 10 dagen geen internet maar niets gezien weet jij hoe dit kan ?

Groetjes Harry Abramowicz.


@Harry-A Wat raar. Ik had hem voor december klaar gezet maar ik zie hem ook niet terug op de factuur? Ik ga dit nog een keer opvoeren Harry en hij zal op de factuur van januari staan. Excuses dat dit niet goed liep en bedankt dat je dan nog even aan de bel trekt.


Top Remco_ ik wacht af , zover wens ik jouw en de team van KPN fijne feestdagen en een gezond 2023

 

Groetje Harry Abramowicz


Dank je Harry! Ik wens jou ook fijne feestdagen en een mooie jaarwisseling. :-)