Skip to main content

Bij mij is gelukkig naar een hoop ellende de storing opgelost maar ik kan geen vergoeding aanvragen omdat hij aangeeft dat jullie nog steeds een storing hebben hoe gqan we dit doen ????

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Hubers, wat voor storing heb je precies gehad? Is die bij jou inmiddels wel opgelost?

Is het sindsdien nog wel gelukt om de vergoeding bij een storing aan te vragen? 


Hij is inmiddels opgelost maar kan nog steeds geen vergoeding aanvragen hij blijft zeggen dat de storing niet verholpen is


Dat is raar @Hubers, wat voor storing was het precies dan? Was het een storing die meer adressen trof of alleen jouw adres? Kan je jouw forumprofiel ook invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Alleen ons adres


Die pagina is vooral bedoeld voor grotere netwerkstoringen. Incidentele verstoringen gaan niet altijd via die weg, het kan zijn dat die melding daardoor komt. Zou je jouw profiel dan volledig kunnen invullen en een seintje geven zoals ik in mijn vorige bericht vroeg?


Ik ondervind hetzelfde als dhr/mw Hubers: na bijna twee weken zonder internet is de storing verholpen. Een vergoeding aanvragen lukt niet, want ik krij de melding "Storing is nog niet verholpen". Je krijgt een link die je verwijst naar je actuele storing en die zegt: "Storing is verholpen"! Dus je komt geen stap verder. Het kastje-naar-de-muur-effect!

 


Heb afgelopen weekend weer storing gehad en krijg een beetje hoofdpijn  van kpn betaal 120 euro in de maand en der is de laatste tijd alleen maar ellende en als je dan een compensatie wilt zijn ze niet thuis  ik ben in middels aan het kijken of ik ergens anders heen kan schijnbaar zien hun graag de klanten gaan


Dat gaat inderdaad in een cirkeltje @vraag over aliassen, dat is niet handig. Is het inmiddels wel gelukt door te bellen? Als je na het krijgen van zo'n linkje opnieuw belt kom je bij een collega.

 

Die pagina gaat zoals eerder genoemd alleen over grotere storingen @Hubers. Als alleen jij een storing had, is die pagina niet de juiste voor jou. Wat voor storing heb je precies gehad, hoe is het opgelost? Met de informatie die ik nu heb kan ik er ook niet mear over zeggen.


Heb al zo vaak gebelt word van het kastje naar de muur gestuurt


Maar wat voor storing had je dan precies? Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Als jij geen antwoord geeft op gestelde vragen kunnen wij ook niets doen.


Ik heb een maand terug 3 dagen zonder internet dus ook tv gezeten en het weekend van 12 maart presies het zelfde 


Ik moet zeggen dat ik daarmee nog niet veel wijzer ben geworden. Wat voor storing was het precies, hoe is het opgelost? Has je er over gebeld, heb je er zelf iets voor gedaan? Ik heb meer en concretere informatie nodig om er meer over te kunnen zeggen. Het zou bijvoorbeeld ook kunnen zijn dat er in jouw eigen netwerk iets niet goed ging, maar zonder meer informatie weten we dat niet.

Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat natuurlijk ook: 0800-0402.


Ze hebben inmiddel de router vervangen het glasvezel kastje en nee lag niet aan mij netwerk lag bij kpn jullie hebben toch een map waar alles in staat hoe en wat als ik bel word ik van het kastje naar de muur gestuurt 


Als je profiel is ingevuld zou ik kunnen zien wat er genoteerd is. Maar doordat daar niets staat kan ik niets anders zien dan wat jij vertelt, vandaar dat ik de vragen stel. Is de mogelijkheid van een vergoeding bij het telefonische contact niet besproken? 


Jawel maar daar word niks mee gedaan


Zonder de gegevens die ik noemde kan ik het ook niet beoordelen, dus op deze manier kan ik ook niets bekijken.


Welke gegeven moet je hebben

Hubers 

*** ***

*** ***

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy. Deel privégegevens nooit openbaar op internet 


Zoals je ziet hebben we je gegevens verborgen uit je reactie @Hubers, in verband met privacy is het belangrijk om je gegevens nooit openbaar op internet de zetten. Op je profiel zijn ze afgeschermd, daar hebben we ze heen verplaatst.

Met die gegevens heb ik gekeken maar ik zie geen meldingen van het weekend wat je noemde. Er lijkt sinds januari geen contact te zijn geweest, er is op dit adres sindsdien ook niets gedaan met modems en ook niet gesproken over eventuele vergoedingen. Of gaat het nu om een adres?


Dat bedoel ik ze hebben hier een nieuwe modem gehangen en ren nieuwe glasvezel kastje en jij kan niks vinden 

Wel vreemd he heb verschillende keren gebeld en daar is zeker wel over vergoeding gesproken

Vandaar dus dat ik alles ga opzeggen en ga overstappen naar wat anders de service is totaal niks en baal daar enorm van

 


 


Nou staat toch allemaal zwart op wit 


Daar staat inderdaad wit op zwart dat de 12e een monteur kwam, wat gek. Hoe had je die aangevraagd, was dat via de website of was die telefonisch gemaakt? Als dat via de website was verklaart dat dat ik er geen gesprekken over kan zien.


Ik heb gebeld 


Heel vreemd, sinds januari zie ik geen gesprekken met 0800-0402 staan. Ook lijkt er in die tijd niets opgezocht te zijn in het technische systeem, waar een monteursaansturing kan worden gedaan. Was het contact wat je had wel met 0402, of was dat met een ander nummer? Is er via dat eventuele andere nummer dan ook gesproken over de vergoeding?

Voor mij is er helaas niets over te zien, dat maakt het ook moeilijk om er meer over te zeggen.