Skip to main content

Hallo,

Volgens de bevestigingsmail mbt het issue KPN mobiel netwerk icm iphone 11 staat dat jullie binnen 2 maanden na ontvangst van het iphone 11 toestel de abonnementskosten zouden vergoeden.

Via track en trace zie ik dat jullie het toestel 21 februari hebben ontvangen, tot op heden heb ik nog geen vergoeding gezien. Daarnaast zou ik nog iets op mijn factuur moeten zien over een vergoeding oid door de late levering/slechte service. Ook daarover kan ik niets terugvinden.

Kan iemand aangeven wanneer ik dit kan verwachten?

Alvast bedankt. 

@ErnaLe Ik heb het voor je gecontroleerd omdat ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld. 

Ik zie inderdaad ook dat je nog geen vergoeding hebt gehad. 

Ik heb de vergoeding van het moment dat het probleem is gemeld tot het moment dat je je nieuwe toestel hebt ontvangen ingevoerd. 

Deze vergoeding van de abonnementskosten zie je terug op de volgende factuur. 


Goedemorgen,

Ik ben er een beetje klaar mee dat ik er weer achteraan moet, want m.i. klopt de berekening die jullie hebben gemaakt niet.

In de bevestigingsmail staat dat de abonnementskosten worden vergoed vanaf juli 2022 tot aan ontvangst van het nieuwe toestel. 18 februari 2023 heb ik het nieuwe toestel ontvangen.

Mijn abonnementskosten zijn 23,03 euro per maand, hoe komen jullie dan aan een vergoeding van 53,82 euro? 
 

Groet,

Erna 


Inmiddels nog steeds niets verder! Kan hier zsm naar gekeken worden?


@ErnaLe Ik heb je een privé bericht gestuurd met de oplossing! 

Mochten hier toch nog vragen over zijn dan hoor ik dit graag!Â