Skip to main content

Beste,

Sinds vanmiddag is er geen internet verbinding. Na alle stappen te hebben gevolgd op de site en een half uur te hebben gebeld, is duidelijk geworden dat het aan het glasvezelkastje ligt. Alleen het eerste moment dat de monteur langs kan komen, is over 2 dagen. Tot die tijd maak ik dus kosten (4g) om wel mijn werkzaamheden te verrichten. Aangezien de oorzaak van het probleem niet bij mij ligt, vroeg ik me af of er mogelijkheden zijn tot vergoeding van deze kosten. Ik vind het niet kunnen dat ik zoveel moet uitgeven aan internet omdat de monteur niet eerder kan komen. Graag hoor ik de mogelijkheden.

 

Met vriendelijke groet,

M.

Dag @M.kpn u kunt als de storing is opgelost een vergoeding aanvragen voor de dagen dat u geen verbinding heeft gehad.  Kosten voor extra belbundel worden niet vergoed. Als u een mobiel abonnement heeft bij kpn kunt u wel om een grote bundel vragen.


Super, dank voor het snelle antwoord! Waar kan ik dat aanvragen? Online zie ik alleen de optie voor netwerkstoring maar daar valt dit helaas niet onder. 


@M.kpn Welkom op het forum. 

Wat balen dat je last hebt gehad van een storing. 

Omdat het in dit geval je glasvezelkastje betreft (dat onderdeel is van het netwerk) gaat het hier wel om een netwerkstoring. 

De vergoeding voor een netwerkstoring had je zelf al gevonden. 

Mocht je een mobiel nummer van KPN hebben en in de toekomst toch onverhoopt een storing hebben. 

Bel dan even naar 0800-0402, mijn collega's hebben dan in veel gevallen de mogelijkheid om een databundel voor je aan te zetten.Â