Skip to main content

Op 16 november ben ik verhuisd naar mijn nieuwe appartement. Ik heb zelf het modem van mijn oude huis meeverhuisd en aangesloten. Op mijn nieuwe adres heb ik vanaf minuut 1 te maken met een haperende verbinding. Soms 10 minuten storingsvrij, soms 1 uur storingsvrij, soms elke paar minuten een storing. De lengte van de storing wisselt van enkele seconden, tot enkele minuten.

Tijdens een storing is er geen TV/ Radio, geen telefoon en geen internet.

Na 2 weken alle oplossingen van de Klantenservice uitgeprobeerd te hebben (en dus steeds lang wachten op een medewerker), kreeg ik een nieuw modem opgestuurd. Helaas was ook nu de storing niet voorbij. 2 dagen later stond er een monteur, die constateert dat er een breuk inde kabel zit tussen de KPN- schakelkast en mijn aansluitpunt.

Weer wachten op een monteur. Eindelijk, deze komt na 3 dagen en lost het probleem op 6 december op. Het lijkt nu goed te gaan.

ik heb dus 3 weken een haperende verbinding gehad, en zat dus te vaak en te veel zonder radio/ televisie, telefoon en internet. Maar…. moet Ik nu wel het volle pond betalen? Dat klopt niet. Hoe gaat KPN dit met mij verrekenen?

Hoi @Peter inzake Velp, welkom op ons forum!

Wat balen dat het zo stroef ging op je nieuwe adres maar fijn dat alles nu weer goed werkt!
Als je een storing hebt ervaren kun je op www.kpn.com/vergoeding een vergoeding aanvragen voor de periode dat je zonder diensten hebt gezeten.


Dag Thomas,

12 uur achter elkaar geen dienst was het niet, wel meer dan 3 weken een haperende verbinding, waardoor tv, bellen of internet onbetrouwbaar waren.ik heb het dan ook weinig kunnen gebruiken en het gebruik leidde tot veel ergernis. De app van de eerste monteur gaf aan dat er tijdens deze 3 weken maar 1 dag is geweest met een redelijke verbinding.

Valt dit ook onder de regeling van 12 uur geen dienst?

MVG Peter


Hoi Peter, ik kijk graag even met je mee! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Dag Thomas,

Ik heb profiel van mijn schoonmoeder ingevuld. Gezien haar leeftijd heb ik Namens haar contact met KPN.

Hart. Groet 

Peter


Ik stuur je even een privébericht!