Skip to main content

Goedemorgen,

ik heb hetzelfde probleem. Ik ben in oktober 2022 door KPN gebeld dat ik mijn iPhone 11 kon inruilen voor een iPhone 12. Echter had ik toen zelf al een nieuwe telefoon gekocht. De zeer zenuwachtige en onkundige jongen aan de telefoon vertelde mij (na het eerst te hebben moeten navragen) dat ik dan mijn abonnementskosten vanaf juli tot aan oktober vergoed zou krijgen en dat het inderdaad 3 maanden kon duren voor ik het zou hebben. Ik heb nog gevraagd of ik hier bevestiging van zou krijgen, maar dat kon hij niet geven en ik kon er wel vanuit gaan dat het geregeld zou worden. 
Inmiddels zijn we 3 maanden verder en nog niks gehad natuurlijk. Vorige week gebeld met de klantenservice. Die konden hier niks over vinden (shocker, NOT!). Mevr aan de telefoon heeft een ticket aangemaakt en ik zou uiterlijk vrijdag 20/1 worden teruggebeld. Inmiddels is het dinsdag 24/1 en ben ik nog steeds niet teruggebeld (shocker, NOT!).

Dus hoe staat het ervoor? Wanneer kan ik het geld waar ik al maanden op wacht verwachten of kan ik fluiten naar dit geld?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @MRA, ik heb je topics even samengevoegd. Deze vergoedingen worden centraal geregeld en zouden binnen 3 maanden ingediend moeten worden nadat de order voor het toestel verzonden is door onze collega's achter de schermen. Dit is niet iets waar de reguliere klantenservice of ik invloed of inzicht in hebben maar we hebben de vraag uit staan bij onze collega's. Je hoeft hier verder niets meer voor doen dan af te wachten, het bedrag komt jouw kant op.