Skip to main content

Ik heb vanaf zondag 30-10 een storing gehad. Deze is uiteindelijk door een monteur opgelost op zaterdag 5 november. Alleen kan in online alleen de oplos datum van 1 november invullen voor de vergoeding. Hoe kan in dit gewoon op 5 november zetten? 

Goedenavond @Arankavw! Fijn dat de storing verholpen is!

Deze datum zelf aanpassen gaat helaas niet lukken, ik kan de vergoeding voor de juiste periode voor jou verwerken.
Vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders lees ik het graag!


Hi Shyrin, bedankt voor je herinnering. Ik zit precies in mijn verhuizing, waardoor ik dit over het hoofd even had gezien.  Volgens mij zijn nu alle gegevens bekend. Ik zie alleen het veld ‘persoonlijke opmerkingen’ niet. Groetjes


Oh, zo'n verhuizing is druk genoeg! Ik zie nog geen klantgegevens in jouw profiel, heb je ook op opslaan geklikt? Wil je het nogmaals proberen of mij anders eenmalig een privébericht sturen met de benodigde klantgegevens?


Bedankt voor jouw privébericht: ik heb je gegevens gevonden!
Je hebt recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Ik heb een vergoeding verwerkt voor de periode van 30-10-2022 t/m 05-11-2022. Dit bedrag wordt automatisch verwerkt op een volgende factuur.

Succes met de verhuizing!