Skip to main content

Wij hebben van 15 Jan t/m 5 februari door een kabelbreuk van de glasvezel geen internet en televisie gehad. Als ik via de website een vergoeding aanvraag krijgen we maar €7,- terug. Dit lijkt mij niet voldoende compensatie, gezien wij 23 dagen geen gebruik hebben kunnen maken van de diensten 

Dat denk ik ook. Vul je forumprofiel zo volledig mogelijk in met uw gegevens en een moderator zal binnen een dag of 2 uw bericht bekijken en uitrekenen waar u recht op hebt en zorgen dat de vergoeding wordt verwerkt.


Hoi @Jessica-JP-85, balen dat je zo lang zonder internet hebt gezeten, zeg! Logisch dat je hier graag een vergoeding voor wilt.

Je hebt hiervoor het online formulier willen gebruiken, maar daar kwam je op een vergoeding van 7 euro voor 23 dagen. Met een vergoeding van 1/30 van je abonnementskosten per dag dat je zonder internet zit, is 7 euro wel erg weinig. Dat komt doordat het online formulier voor vergoedingen niet is bedoeld voor individuele storingen. Alleen in het geval van een algemene netwerkstoring, kan dit formulier gebruikt worden.

In jouw geval kun je voor een vergoeding contact opnemen met 0800 0402. Mijn collega kan de abonnementskosten voor de dagen tussen 15 januari tot en met 5 februari voor je vergoeden.


Reageer