Skip to main content

Beste, 

 

Ik heb sinds ik aangesloten ben op 18 september t/m 12 oktober last gehad van een wegvallend signaal. Uiteindelijk bleek het om een (welbekende) bug in het modem te gaan en na een downgrade van een V12 naar V10 modem was het probleem inderdaad verholpen.

 

In één van de vele telefonische gesprekken met klantenservice werd ik erop geattendeerd dat er een vergoeding aangevraagd kan worden. Dat kan blijkbaar met een online tool, alleen werkt die (vandaag) niet, zowel niet in Chrome als Edge. Ik heb momenteel geen tijd om wéér een half uur + aan de telefoon te hangen, en hoop het alsnog via deze weg te kunnen regelen.

Goedemorgen @Mystrome en welkom hier op ons forum!

Allereerst fijn om te lezen dat de storing middels een omruil van het modem is verholpen. Wat betreft het aanvragen van een vergoeding; je hoeft hier niet voor te bellen dus dat gaat je geen half uur aan tijd kosten ;)Kun je eens kijken of het nu wel lukt via deze link?


Via die link krijg ik hetzelfde als waar ik al tegenaan gelopen ben: deze foutmelding.

Maakt niet uit of ik dat in Chrome of Edge probeer.


Via die link krijg ik hetzelfde als waar ik al tegenaan gelopen ben: deze foutmelding.

Maakt niet uit of ik dat in Chrome of Edge probeer.

Bedankt voor het feit dat je dit nogmaals hebt geprobeerd @Mystrome  alleen balen dat het niet is gelukt. In totaal gaat het om 25 dagen dat je verbinding niet optimaal heeft gewerkt dus de kosten voor die periode ga ik voor je vergoeden. Ik deel daarbij je maandbedrag door 30 dagen om op die manier de kosten per dag uit te rekenen en dat bedrag vermenigvuldig ik met de 25 dagen dat de verbinding niet (optimaal) heeft gewerkt. 


Ah fijn.

 

Ga ik er vanuit dat het met de volgende factuur wel geregeld is.

 

Bedankt.


Ah fijn.

 

Ga ik er vanuit dat het met de volgende factuur wel geregeld is.

 

Bedankt.

Komt goed @Mystrome! Mocht je hier toch nog vragen over hebben tegen de tijd dat je deze factuur ontvangt, laat het me dan vooral weten.