Skip to main content

Hallo, in februariĀ 2022 hebben wij een netwerkstoring gehad in ons mobiele netwerk en ik heb, net als mijn vrouw, netjes een wettelijke vergoeding aangevraagd. Na wat problemen met de website is het gelukt, en tevens hebben we ook netjes een bevestigingsmail ontvangen. Binnen 2 factuurtermijnen zou het beloofde bedrag verrekend worden met de factuur.

Echter tot op heden hebben wij niets ontvangen. Wat nu?

Ā 

HoiĀ @Hanzie1978Ā en welkom op het forum! Wat gek dat je het bedrag nog niet terug hebt gehad. šŸ˜• Het had dus op de factuur van jou en je vrouw moeten staan en op geen van beiden is dit ooit ingevoerd? Staat het niet op de eerste op tweede pagina van de factuur benoemd? Daar kun je de opgave vinden van alle bedragen.Ā Zo niet, vul dan jeĀ forumprofielĀ aan met je adresgegevens, naam van de contractant en zet onder persoonlijke opmerkingen de 06-nummers waar het om gaat samen met de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit!Ā 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat het inmiddels opgelost is! Zo niet, laat het hier gerust weten.Ā