Skip to main content

Ik heb een tijdje last gehad van een internet storing.

int totaal 14 x de klantenservice gebeld moest van alles doen met het kastje dit werkte niet.

uiteindelijk kreeg ik een nootparket daar zat een code bij die niet werkten waardoor ik dit niet kon gebruiken. uit eindelijk is er afgesproken dat ik 37,50 terug zou krijgen voor de hinder die ik ervaren heb.

heb gebeld dat dit niet is bij geschreven op mijn rekening de desbetrefte colega heeft de afspraak niet verwerkt in het systeem een andere colega zou contact opnemen met hem en mijn daar over terug bellen dit is niet gebeurt. vanmorgen kreeg ik het antwoord dit spreken we nooit telefonisch af u kunt dit op de site aanvragen . Dus hun fout word in mijn schoenen geschoven  terwijl ik ook dislexy heb. ik voel mijn als klant in de kou gezet! 

Welkom op het forum @Nederland1! 

Na een storing zijn er een paar manieren om een vergoeding te krijgen. 

De beste manier is voor de website voor vergoeding na klachten. Die kijkt naar hoe lang de verbinding niet heeft gewerkt. En geeft je een vergoeding per dag.

 

Nu begrijp ik dat er in jouw geval al een belofte is gedaan te vergoeden. Dit wil ik graag voor je nakijken. Wil je daarom je profiel invullen? Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik het voor je na of dat in orde is gemaakt.  


Ik heb het ingevuld weet alleen niet de codes van de apparaten 


Diegene bleek de afspraak niet in het systeem gezet te hebben zoals ik al in het bericht heb aangegeven. 


@Nederland1 ik heb in het systeem gekeken en zie de vergoeding staan. Deze wordt verrekend met de factuur van 23 april.

Excuus als dit telefonisch niet goed is doorgegeven. 

Wil je nog bevestigen dat de volgende factuur de vergoeding bevat?


Ik zal het bevestigen zodra ik de factuur binnen heb.