Skip to main content

Ben in februari overgestapt naar KPN Glasvezel

Stond posten op die ik helemaal niet heb afgenomen er over gebeld met klantenservice

kreeg een mail terug ( ref nr. 11217965170) dat ik 268 euro!! terug krijg  word  bij de volgende Factuur in mindering worden gebracht!

We zijn nu zowat 3 maanden en 6 telefoontjes verder ( ieder keer zou ik terug gebeld worden) GEEN een keer gebeurt!

Wanneer wordt die 268 euro eens verrekent!!   

 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste,

Op mijn eerste factuur met nr.11217965170 met een totaal bedrag van 475,96 staan posten op

die ik NIET heb afgenomen! Contact gehad met klantenservice zou 268 euro terug krijgen is met mailtje

bevestigd  dd 20-04-2022 ref.nr 11217965170. We zijn inmiddels 2 maanden en 6 telefoontjes verder nog steeds niets ontvangen!! Werd ook NOOIT terug gebeld zoals belooft.

Ik begrijp ook niet waarom er GEEN reactie komt terwijl tocht duidelijk is wat op de monteurs bon staat

oa 1x duo pack super wifi en GEEN 3 duo pack en ook geen 3 i tv tuners aansluiten maar 1 


*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

 

 

 


Goedemorgen @Luna2017. Het zou niet nodig moeten zijn, maar goed dat je via het Forum aan de bel trekt.

Ik wil graag met jou meekijken wat de stand van zaken is, aan een referentienummer heb ik niet voldoende om jouw klantgegevens op te vragen. Graag ontvang ik jouw klantgegevens via jouw Forum profiel.
Als je de benodigde gegevens invult in de vakjes waar “Privé” achterstaat, dan zijn de gegevens alleen inzichtelijk voor de KPN moderators.

  • Volledige naam en geboortedatum van de contractant
  • Klantnummer
  • Postcode en huisnummer
  • De laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Profiel is aangevuld!


Hartelijk dank!

Ik zie de toezegging van de creditering genoteerd staan, maar nog geen administratieve verwerking van het bedrag. Ik ga hier achteraan en doe een beroep op nog wat extra geduld. Ik kom hier komende week op terug!


Ben heel blij met de voortgang Shyrin.🙂


Goedenavond @Luna2017. Ik heb de administratieve verwerking van het creditbedrag in orde gemaakt. Het creditbedrag wordt automatisch verrekend met een volgende factuur. Blijft er na verrekening een bedrag over, dan wordt deze teruggestort op het rekeningnummer wat bij ons bekend is.

Excuses voor het ongemak!


Bedankt Shyrin voor de afhandeling van mijn klacht.

Met de vriendelijke groet,

Joseph Vergouw