Skip to main content

Ik heb op dit moment een abonnement Internet en Interactieve tv. Nu wil ik simpelweg mijn internetsnelheid verhogen. Ok, ik weet dit kost meer, dat is het probleem niet maar wel dat ik dan een nieuw contract krijg, een andere abonnementsvorm en mijn combivoordeel komt te vervallen waardoor ik aanzienlijk duurder uit ben, en minder krijg en activatie kosten moet betalen voor iets wat ik al heb.

🤔 Snap ik het nu niet, gaat er gewoon wat verkeerd of heeft KPN liever geen trouwe klanten.

Ik ben de draad kwijt, en mijn contact met de telefonische ingang maakte de verwarring alleen maar groter.

Heel simpel, hoe kan ik mijn huidige internet snelheid verhogen. Als ik het via de app probeer dan krijg ik gewoon een ander abonnement.

Welk abonnement heeft u nu? En welke snelheid wilt u? Want oudere abonnementen kun je zeker wel verhogen in snelheid. Maar er zijn wel wat beperkingen. 1000 mbit bijvoorbeeld is bij de meeste oudere abonnementen niet mogelijk. 

Edit: "combivoordeel" ... Telfort? Daar zijn de mogelijkheden om aan te passen wel heel beperkt. 


ik heb nu 200 Mb en wil naar 1Gb.
Ben idd een oude Telfort klant maar heb tussentijds al eerder opgehoogd van 50/5 naar 50/50 naar 100/100 en vorig jaar naar 200/200 nooit een probleem gehad.


1gb snelheid is alleen mogelijk met een Hussel abonnement.  De Telfort abonnementen tot 200.


Hoi @pmollers, bij de oud Telfort abonnementen zijn de snelheden aan te passen naar de mogelijkheden die bij Telfort ook aangeboden werden. 1GB was bij Telfort niet mogelijk, daardoor kan je dat nu ook niet met het TFT pakket.

Als je naar een Husselpakket overgaat zijn de snelheden die daarbij horen, zoals de 1GB,  wel mogelijk.Â