Skip to main content

Ls.,

Ik heb een verhuisafspraak staan voor 5 december 2022. Ik wil echter proberen deze te verplaatsen naar 2 december. Ik kan echter geen vroegere afspraak selecteren. Is dit niet mogelijk dan?

 

Als de afspraak zo ver in de toekomst staat zal dat best moeten lukken lijken me. U kunt uw forumprofiel aanvullen met uw gegevens en dan kan een moderator mee kijken. Ook kunt u bellen met de kpn klantenservice op 0800-0402 en inspreken "verhuizing" dan krijgt u vanzelf een medewerker te spreken. Ook al zegt het bandje dat u kunt ophangen hoeft dit niet.


Ik heb mijn forumprofiel aangepast. Zal eens gaan bellen als hier op het forum niks gebeurd. Bedankt Ik_Hussel!


Afhankelijk van of er nog een abonnement loopt op het nieuwe adres en het aansluitscenario.  M.a.w. is er een verplichte monteur nodig? Als het een d.h.z. verhuizing is en deze had ook binnen 1 week gekund dan zou ik de verhuizing laten annuleren en opnieuw aanvragen met een eerdere datum. 


Afhankelijk van of er nog een abonnement loopt op het nieuwe adres en het aansluitscenario.  M.a.w. is er een verplichte monteur nodig? Als het een d.h.z. verhuizing is en deze had ook binnen 1 week gekund dan zou ik de verhuizing laten annuleren en opnieuw aanvragen met een eerdere datum. 

☝🏾 Dit inderdaad, het is afhankelijk van een aantal factoren.

De aansluitdatum en datum van de monteursafspraak staan nu vast op 05 december 2022, @Versleijen. Ik heb gekeken of er een eerdere datum mogelijk is, maar helaas: de aansluitdatum wordt dan nog later in de toekomst.

De verhuizing annuleren en opnieuw aanvragen kan, maar wel met het risico dat de verhuisdatum dan later dan 05 december kan worden. Dit is vooraf helaas niet na te gaan.