Skip to main content

Sinds begin augustus ben ik al bezig om KPN op te zeggen. Ik ben verhuisd naar een adres waar KPN niets kan leveren, mag dus het contract opzeggen. Hiervoor contact gehad met opzeggen@kpn.com, de bewijsstukken opgestuurd en vervolgens radiostilte. Wel nog 2 maanden doorbetaald inmiddels, vaak gebeld, nog vaker gemaild maar word gewoon genegeerd. Aantal contactmomenten zijn niet meer bij te houden, medewerkers aan de telefoon doen soms hun best om de collega's van afdeling opzeggen een seintje te geven, moet dan een nieuwe mail sturen met de belofte dat ie boven op de stapel komt, maar nog steeds niets. Probeer nu maar op elk mogelijke manier iets van contact los te peuteren.. Ik wil mijn geld terug en ik wil mijn KPN spullen terug kunnen sturen.

Hoi @Geld_terug en welkom hier op ons forum.

Je dient in dit geval in contact te komen met de afdeling die verantwoordelijk is voor de opzeggingen. Je kunt zelf direct met ze in contact komen door te bellen met het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging. Op die manier kom je meteen uit bij de juiste afdeling die dit met jou kan regelen. Laat je ons weten of het op die manier is gelukt?