Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ga binnenkort samenwonen met mijn vrouw. Een aantal weken geleden zijn wij een KPN-winkel binnengestapt en kregen wij van de desbetreffende medewerker te horen dat wij 12 maanden korting konden krijgen op een thuis-abonnement. Omdat wij nog even wilden wachten met het afsluiten, zou hij ons half juli nog eens benaderen. Dat heeft hij netjes gedaan, alleen nu is de verhuiskorting ineens weg. Ook ik heb deze korting zelf op jullie website gezien, alleen hier is deze nu ook verdwenen. Hoe kan het dat er dus een aantal weken geleden nog wel verhuiskorting gegeven wordt/kan worden. En nu niet meer? Ik had graag klant bij jullie willen worden, mijn partner zit al jaren met mobiel bij KPN, maar ik vind dit wel een vreemde gang van zaken.

Goedemiddag @Danny van den Bosch en welkom hier op ons forum :)

Dat klinkt als een goed vooruitzicht en leuk dat je KPN als provider op je nieuwe adres overweegt! De acties die we hebben die variëren echter wel. De actie waar je op doelt, is inmiddels verlopen en daar kun je nu geen gebruik meer van maken. Een tijdje geleden was er namelijk inderdaad een actie waarbij je 12 maanden lang korting kreeg. Op dit moment kun je bijvoorbeeld kiezen voor 6 maanden korting op het abonnement of in plaats van die korting kun je kiezen voor gratis Super wifi punten (t.w.v. 199 euro). Of er binnenkort weer een actie komt waarbij je 12 maanden lang korting krijgt, durf ik alleen niet te zeggen. Ik kan je eigenlijk alleen maar adviseren om de acties goed in de gaten te houden en ik hoop dat er binnenkort eentje is die voor jou aantrekkelijk genoeg is om er gebruik van te maken!Â