Skip to main content

De afgelopen maanden vanwege een verhuizing zo ongeveer 10x telefonisch contact gehad met de servicedesk. Op het nieuwe adres biedt KPN geen internetdiensten aan en daarom blijft de dienst internet eigenwijs op mijn oude adres staan met als gevolg dat er nog steeds post gestuurd wordt naar mijn oude adres waar ik dus niet meer woon. Het hele systeem is erop geënt dat je diensten mee neemt. Indien dit technisch niet mogelijk is, krijgt het administratieve systeem een enorme error waardoor je als klant in een loop terecht komt waar je niet uit komt. In de “mijn” kpn omgeving kun je de service internet niet verhuizen als er geen internet aangeboden wordt op het nieuwe adres.

Lang verhaal kort: Geachte KPN medewerker die dit leest: Los het aub gewoon op! Zo moeilijk kan een adreswijziging toch niet zijn? Kijk naar de persoon en niet naar de diensten! Bij voorbaat dank voor het begrip en de oplossing.

Peter

Kan je niet gewoon opzeggen? Of heb je nog een contract? 

Heb nog een mobiel contract en die is wel correct verhuisd. Overigens heb ik na wat opstartproblemen in ruim 4 jaar tijd 0 downtime gehad bij Kpn. Dat mag ook wel benoemd worden. Nu nog een juiste afhandeling van de verhuizing.

Het mobiele abonnement en het thuis abonnement zijn gescheiden. Het zijn 2 verschillende abonnementen. Je kunt gewoon het thuis abonnement opzeggen. Het mobiele abonnement loopt dan gewoon door.

Het word alleen wel duurder. Want je raakt je combivoordeel kwijt. Je bent dus eigenlijk een dief van je portemonnee als je dan voor mobiel nog bij KPN blijft.

Ik heb nog 2 overige diensten van KPN. Gezien ik tevreden ben over die diensten hoef ik niet per se weg. Echter als niemand van KPN hier wenst te reageren, dan komt een overstap van alle diensten naar een concurrent wel snel dichterbij.

Er is geen andere optie dan het thuis abonnement opzeggen. Dat kan niet aangepast worden ofzo dat het alsnog mee verhuist kan worden.

Je kunt het alleen omzetten naar een email-only abonnement zodat je de emailadressen kunt blijven gebruiken.

Misschien neem je nog streamingsdiensten af via KPN. Die kunnen eventueel aan het mobiele abonnement gekoppeld worden

Het enige dat ik verzoek is om een adreswijziging zodat de post van Kpn in de correcte brievenbus valt. Maar bij Kpn kan dat blijkbaar niet 🤷‍♂️

De post gaat naar het adres waar het abonnement op afgesloten is. Dit adres wijzigen lijkt mee zinloos. Want je kunt dat abonnement toch niet door laten lopen.

Ten eerste kunnen dan de nieuwe bewoners van het adres geen KPN abonnement afsluiten. Ten tweede is dat geld over de balk smijten. 

Ik vraag me trouwens af wat voor post je krijgt. Ik krijg nooit iets van KPN over de post.

Ik stop deze discussie en wacht op een reactie van Kpn zelf.

Reageer