Skip to main content

Weet iemand hoe lang het duurt voor een verhuizing is doorgevoerd, ik heb mijn verhuizing 2 augustus doorgegeven en nu nog staat mijn oude adres in mijnkpn en als ik die probeer te wijzigen krijg ik te zien dat ik dat niet kan veranderen omdat er een wijziging plaats vind.

 

Hallo @Agathe1980 zie onderstaande link voor meer duidelijkheid:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm


Klopt daar kijk ik steeds op en wil dat dan veranderen maar dat lukt niet hij blijft op mijn oude adres staan 


Klopt daar kijk ik steeds op en wil dat dan veranderen maar dat lukt niet hij blijft op mijn oude adres staan 

Hallo @Agathe1980 dan even bellen met 0800 0402, gratis.


Ook al gedaan word er niet wijzer van fout gemaakt niet doorgegeven dat er een monteur moest komen voor me kpn kastje aan de muur te bevestigen voor de glasvezelkabel (vergeten vanuit kpn) nu moet er een onderzoek plaatsvinden tot ze wat kunnen doen dongel opgestuurd gekregen doet het ook niet dus al vanaf maandag zonder tv internet met 2 pubers en het enigste wat ik krijg heb geduld we doen ons best zelfde als met de verhuizing dus al met al heel vervelend


Hallo @Agathe1980 vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Het adres in je MijnKPN wordt pas veranderd als de hele verhuizing voltooid is en alles werkt op je nieuwe adres.

Ik zie dat je ook een ander topic hebt over je dongel, ik stel voor dat we het er daar verder over hebben.