Skip to main content

Via de app mijn verhuizing doorgegeven, maar dan wordt het factuuradres niet gewijzigd. Als ik dat adres los probeer te wijziging komt - al maanden, hierover zijn al andere berichten op dit forum te vinden - een foutmelding "Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk”. 

Probeer je te bellen krijg je een bot aan de lijn die je doodleuk verwijst naar de app om vervolgens de verbinding te verbreken. Ondertussen stuurt KPN wel SMS-jes met de waarschuwing dat ik mijn KPN-compleet korting kwijt raak als ik mijn adres niet op alle producten gelijk houdt. 

Natuurlijk van de zotte dat ik als klant op drie plekken (thuis, mobiel contactadres en mobiel factuuradres) mijn verhuizing moet doorgeven,. Maar nog zotter dat jullie mij via een bot van het kastje naar de muur sturen maar wel dreigen de korting 

 

Jullie hebben mijn nieuwe adres en mijn telefoonnummer. Bellen jullie mij? Ik ben er wel klaar mee nu

Hallo @dickz KPN gaat je niet bellen.

Vul in het privédeel van je profiel je naw gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers iban in en een moderator komt er op terug.

 


Hallo @dickz KPN gaat je niet bellen.

Vul in het privédeel van je profiel je naw gegevens, klantnummer en laatste 4cijfers iban in en een moderator komt er op terug.

 

ingevuld


Hi @dickz, welkom hier. 

Bedankt voor het invullen van je profiel. Mag ik ook nog weten vanaf welk adres je gaat verhuizen en naar welk adres? En per wanneer? 

Dit mag je invullen onder "Persoonlijke opmerkingen” in je profiel

Laat je me even weten wanneer je dit hebt gedaan? 


@Alex_P gedaan! 


Dankjewel, op het nieuwe adres zie ik een thuisabonnement  en een mobiel nummer, eindigend op 352. Gaat het om dit nummer of om een ander nummer? Dit nummer staat nu namelijk goed gekoppeld. Als het om een ander nummer dat ook naar het nieuwe adres moet hoor ik het graag. 


Dankjewel, op het nieuwe adres zie ik een thuisabonnement  en een mobiel nummer, eindigend op 352. Gaat het om dit nummer of om een ander nummer? Dit nummer staat nu namelijk goed gekoppeld. Als het om een ander nummer dat ook naar het nieuwe adres moet hoor ik het graag. 

Die klopt. Alle adressen staan nu op de juiste. Dank voor de hulp!

Toch jammer dat dit lukt in de app én dat je als klant blijkbaar op 3 plekken je adreswijziging moet doorgeven (1x voor tv abo, 1x voor mobiel abo en 1x factuuradres van mobiel abo) 


Raar dat dat niet is gelukt. Ik ben in ieder geval blij dat alles nu goed staat. Ik sta hier voor je klaar mocht het nog nodig zijn in de toekomst.