Skip to main content

Goedendag, 

Wij zitten sinds 27 augustus in een nieuwbouwwoning en hebben op 15 augustus de verhuizing doorgegeven aan Kpn echter ze wisten al te melden dat het 6 sept werd. We hebben  een noodpakket gekregen zodat we toch nog iets hadden. Alleen de digitenne gaat niet door 3hrplus glas.

Diverse keren gebeld en gevraagd wat de status is maar ze vertellen telkens dat er eerst nog iemand van Kpn Netwerk langs moet komen om nog iets te patchen in de meterkast.KPN Netwerk gebeld maar zij wisten van niks. Uiteindelijk hebben ze zelf een melding gemaakt. We worden niet op de hoogte gehouden en de verwachte datum staat in mijn Kpn op 27 december? Voor de rest horen we niks. 

In de meterkast zie je een oranje glasvezelkabel met daarboven een ftu kastje en een grote sticker waarop staat dat we zijn aangesloten en alleen nog maar een abonnement nodig hebben. Deze hadden we al vandaar de verhuizing doorgegeven. 

Gaat er iets fout of is dit de normale procedure bij verhuizing naar nieuwbouw? 

Groet Willem 

 

 

 

Fijn dat het nu werkt, en ik snap wat voor frustratie dit op heeft geleverd. Ook voor de bewoonster op het oude adres. Ik vind het ook niet bepaald netjes dat je weg bent gedrukt en grof te woord bent gestaan, wanneer je alleen wilt weten wanneer je diensten online komen. Excuses daarvoor, en fijn dat je een beter gevoel aan het contact op het forum over hebt gehouden. Ik zie ook dat je de bevestiging nog niet binnen hebt, dus je kunt je modem nog resetten (stap 2). Wellicht dat dit net het zetje geeft zodat de verhuizing helemaal afgerond wordt. Zo niet, laat het hier gerust weten. Dan kunnen we het hopelijk netjes afronden. 🙂


Hoi Sanne, 

Even voor de duidelijkheid, alles werkt nu al 2 dagen. Zowel internet als tv.

Dus alles is gereed.

Groet Willem. 


Fijn, blij dat alles werkt. Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen of ergens vragen over hebben in de toekomst, maak gerust weer een forumtopic aan. 🙂 We helpen je graag, en voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst! Veel plezier in je nieuwe woning. 🏡


Bedankt voor je( jullie) hulp en ook een goed weekend gewenst van het hele gezin!👋🏻👪

 

 


Goedenavond, 

We hebben nu alweer een maand internet en tv op ons nieuwe adres, maar weten jullie misschien waarom ik in Mijn KPN alleen ons oude adres zie en niet de nieuwe?

Ik zie in Mijn KPN dat de status vd verhuizing is dat er nog een monteurs afspraak moet worden gemaakt voor installatie maar toen ik de boel zelf ging installeren(om te kijken of we toevallig al internet hadden) kregen we meteen een mailtje dat de monteur geannuleerd was omdat ze zagen dat we zelf gingen installeren!?

Weken geleden al een paar keer gebeld naar KPN, en er werd gemeld dat het wel even kon duren voordat alles is omgezet. Alles is echter nog hetzelfde. 

Hoe kan dit zo lang duren? 

 

Admin: topics samengevoegd


Heeft u een nieuw abonnement afgesloten op het nieuwe adres? Of heeft u gebruik gemaakt van de verhuisservice? 


Gebruik gemaakt van de verhuisservice. 

Groet Willem. 


Hoi @Willemzeven en excuses voor de super late reactie! Staat alles nog steeds op het oude adres in je MijnKPN? Zo ja, helpt het als je de thuisdiensten verwijdert uit je MijnKPN en deze opnieuw koppelt misschien? Dit kun je via de MijnKPN app doen als je naar Profiel > abonnementen > klik op het thuisabonnement > verberg dit abonnement (blauwe letters onderaan). Daarna kun je hem weer opnieuw koppelen. Hoe gaat het dan? 


Hoi Sanne, 

Ik heb alles gedaan zoals jij aangaf. Komt echter steeds weer terug op het oude adres. Bij de status vd verhuizing wordt er nog steeds aangegeven dat er een monteurs afspraak moet worden gemaakt wat dus niet meer nodig is. Dit kan ik ook niet annuleren.De afspraak staat op 21 september 2022!?Nogmaals ik  heb zelf alles geïnstalleerd en kreeg via de mail een annulering vd monteursafspraak(binnen 10 minuten) omdat ze zagen dat ik zelf bezig was! Ik kan dus helemaal niets veranderen in Mijn KPN. Al diverse malen gebeld.Helpt ook niet. 


Dan ga ik kijken hoe het ervoor staat. Het adres in je profiel is nog je oude adres vermoed ik, zou je het nieuwe adres in je profiel willen zetten en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Goed dat je hier al over gebeld hebt, mijn collega kon je niet verder helpen en heeft geen vervolgstappen aangegeven? 


Hoe zet ik het nieuwe adres in mijn profiel? 


Je gaat naar je forumprofiel, klik op bewerk profiel, pas de adresgegevens aan en klik sla wijzigingen op (helemaal onderaan). 🙂


Het staat al op het nieuwe adres. 


Hmmm, zou je dan onder persoonlijke opmerkingen je oude adres willen zetten en je klantnummer? Dan moet ik het abonnement kunnen vinden. Je klantnummer kun je onder andere op je factuur vinden! 


Heb oude adres en klantnummer toegevoegd. 

 

 


Bedankt! Ik zie dat je gisteren ook gebeld hebt en dat mijn collega dit heeft laten escaleren door middel van een ticket. Volgens mijn systeem is de order per vandaag ook afgerond, heb je hier bevestigingen over ontvangen en staat het nu wel goed in je MijnKPN?