Skip to main content

Ik ben 10 maanden geleden verhuisd. Op facturen en in mijn kpn omgeving staat overal mijn nieuwe adres, maar als ik mijn abonnement wil verlengen, wordt mijn oude adres getoond. Ik probeer om het telefonisch te fixen, maar hang nu al 54 minuten in de wacht na te zijn doorverbonden. De digitale assistent kan niets met mijn vraag. Beloofd daarom een medewerker te regelen, maar na geklikt te hebben op inloggen (en te zijn ingelogd) gebeurd er helemaal niets meer in de digitale chat en kan ik niets nieuws meer tikken. 

Hoe ga ik dit geregeld krijgen?

Hallo @JVerb morgen na 8 uur even bellen. Op zondag is de helpdesk gesloten voor dat soort vragen.

 


Ik heb inmiddels gebeld, maar wel merkwaardig dat ik naar een afdeling wordt doorverbonden die gesloten is en je dus wel in de wachtrij terecht kunt komen.


Hi @JVerb! Als het via de klantenservice niet gelukt is wil ik je graag helpen. 

Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Van specifiek belang is in dit geval je klantnummer en het mobiele nummer. Maar ook je oude postcode en huisnummer en nieuwe postcode en huisnummer. 

Ik hoor het graag als er nog verdere ondersteuning nodig is. 🙂


Het is via de klantenservice gelukt. Ik hoop dat het resultaat van deze post is dat doorverbinden met een afdeling die niet aanwezig is onmogelijk wordt gemaakt. Er is geen verdere ondersteuning nodig.


Reageer