Skip to main content

Beste medewerker,

Ik probeer al enkele dagen via de website mijn verhuizing door te geven. Deze geeft echter steeds storing en vertelt me het later nog eens te proberen. Ik heb het via meerdere browsers geprobeerd dus daar ligt het probleem niet.

Vervolgens probeer ik het via de klantenservice te regelen en krijg ik een sms met weer diezelfde link en vervolgens moet ik de verbinding verbreken. HOEZO is hier geen ‘heb je meer hulp nodig of wil je een medewerker spreken toets 1 optie!

Ondertussen ben ik aardig gefrustreerd en zie ik gaat zo snel mogelijk een oplossing over hoe mijn verhuizing wél door te geven.

Met groet

Hoi @Swooperd 

Welkom op de community van KPN.

Het is inderdaad frustrerend als je telkens een foutmelding te zien krijgt, bij het invullen van het verhuisformulier op de website van KPN.

Je kunt dan het beste even contact opnemen met de afdeling opzeggingen en contractbeheer van KPN, die het dan samen met jouw aan de telefoon kunnen doorvoeren binnen jouw klantgegevens.
Je krijgt daar dan ook een bevestiging van via de email.

Telefoonnummers KPN:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

De afdeling opzeggingen en contractbeheer is bereikbaar:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgend in: opzeggen en je wordt direct doorverbonden met een medewerker van bovenstaande afdeling.

Je kunt hiervoor ook naar een  KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan, daar kunnen ze de verhuizing ook in het systeem voor je zetten.
Neem dan wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel, daar wordt om gevraagd.

@Michel.uit.Arnhem 

Bedankt voor dit nuttige antwoord! Ik ben zeer goed geholpen aan de telefoon en het is allemaal gelukt.

Hoi @Swooperd 

Ik heb je graag geholpen, en fijn dat het allemaal is gelukt met het doorgeven van verhuizing.

Reageer