Skip to main content

Er is bij mijn moeder door een overijverige Technische dienst medewerker van het zorgcomplex een verhuis afspraak gemaakt.

Mevrouw verhuist volgens de bevestiging naar haar eigen adres, waar ze 6 januari j.l. is komen wonen. Sindsdien heeft ze een Kpn abonnement, internet, tv(2 ontvangers) en telefoon.

Om te zorgen dat men niet voor niks komt/apparatuur verstuurd moet deze verhuizing geannuleerd worden.

Telefonisch nauwelijks kontakt te maken en op de servicepagina ook niet veel wijzer geworden.

De verhuizing moet gewoon uit het systeem=geannuleerd worden.

Die klantenservice wordt er niet populairder op gezien alle klachten hier 😏

Een moderator van dit forum kan u hier wel verder helpen, echter is de wachttijd daarvoor een dag of 2/3. Als u de daarvoor relevante gegevens alvast invult op uw forumprofiel kan die gelijk aan de slag. de gegevens met "prive" zijn alleen zichtbaar voor u en de moderators.

 


@JacquesT in sommige gevallen wordt een verhuizing naar het eigen adres gebruikt om problemen in het klantprofiel op te lossen. Dit is dus geen echte verhuizing. Alles blijft op z'n plek. Maar door hoe onze systemen werken is dit de beste manier om problemen op te lossen.

Als je je profiel invult kan ik dat voor je bevestigen. Als het wel gaat om een foutieve verhuizing wil ik die ook graag voor je annuleren. 

Wel ik heb vertrouwen in mijn collega's bij de technische dienst. 🙂


Goedemorgen Bram,

Er is contact geweest met de klantenservice, alles uit kunnen leggen, goed geholpen door de medewerker. We zijn weer een flinke stap verder in de goede richting.


Top! Blij dat alles weer op rails gezet is. 😊