Skip to main content

Ik ga verhuizen en zit nog bij XS4all. Het liefste ga ik over naar een nieuw KPN abo, maar ik merk tegenwerking. Ze reageren niet op mijn email. Zeggen gebeld te hebben, maar ik heb geen gemiste oproepen en krijg zomaar (gratis) sneller internet op mijn abo toegevoegd.

Ik ben het zat en vraag me af of ik niet gewoon XS4all kan opzeggen en me kan aanmelden als nieuwe klant bij KPN. Het wordt ook tijd voor nieuwe kastjes na al die jaren, dus ik wil een eigentijds abo met nieuwe apparatuur in  mijn nieuwe huis. 

Hallo @Tv ontvanger HbO ,

Opzeggen kan natuurlijk altijd, in combinatie met een nieuw abonnement. Maar dat is wel omslachtig.

Kun je niet jouw abonnement verlengen?

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


@Noordzee ik kom alleen in pakketten terecht die voor xs4all klanten zijn, helaas. Dank voor je antwoord


OK @Tv ontvanger HbO ,

Dan wordt het inderdaad opzeggen en bij KPN een nieuw abonnement afsluiten. Wel omslachtig! 


Volgens mij kunnen mijn telefonische collega's dit ook wel voor je omzetten @Tv ontvanger HbO 


Volgens mij kunnen mijn telefonische collega's dit ook wel voor je omzetten @Tv ontvanger HbO 

Ik mag aannemen dat de klantenservice dit wel verteld heeft op het moment dat @Tv ontvanger HbO belde om op te zeggen en aangaf naar KPN te willen. 


Telefonisch lang in de wacht gestaan @Noordzee en waarschijnlijk een nieuwkomer die er niet veel zin in had of kennis van had. Vandaar een lange mail met mijn verzoeken. Dat leidde tot mijn eerste bericht. Inmiddels opgezegd bij XS4ALL en hopelijk als nieuwe klant welkom bij kpn. Zo niet dan ziggo, ik heb nog drie weken dus iets heb ik op mijn nieuwe adres 


Ok @Tv ontvanger HbO ,

De volgende stap is dan een nieuw abonnement afsluiten bij KPN. Ik zou dat zo snel mogelijk regelen. Want ook het aansluiten van de nieuwe verbinding kost tijd. 
 

Je kunt het abonnement aanvragen via de website, maar het kan ook via 0800-0402 of in de KPN-winkel.Â