Skip to main content

Ik heb telefonische een abonnement afgesloten met kpn, mevr heeft een samenvatting gestuurd met de voorwaarden en afspraken, Ik open een maand later mijn account en zie ik het verkeerde abonnement er in staan. Ik bel op met de KPN en deze zeggen dat ik pech heb, en het officiele later contract had moeten zien dat er een fout in stond en zij mijn abonnement dus niet meer kunnen terugzetten naar de oorspronkelijke gemaakte afspraak bij aanvang. De man vab de kpn die ik vandaag sprak zegt dat er niets aan te doen valt, niemand ook maar iets kan wijzigen. Ik vind dit toch absurd dat ik met de gemaakte afspraak en de samenvatting van het contract niet genoeg bewijs heb dat ik deze afspraak gemaakt heb en zij zelf ook een fout gemaakt hebben. Heeft iemand hier wel een oplossing voor hoe dit aan te vliegen,. Dit zou toch oplosbaar moeten zijn.

Hallo @bellanomad heb je een mobiel abo of een thuisabo afgesloten bij KPN?

Op de dag van de (telefonische) afspraak krijg je ook de nodige mail over het aangegane contract en alles wat daarbij hoort, je had dus op dat moment al kunnen zien, lijkt me, dat er iets niet klopt en dat kun je dan binnen 14 dagen teniet doen of aan (laten) passen.

Als je pas na een maand e.e.a. gaat controleren en dan vaststelt dat er iets niet klopt, tja.

Zowel bij mobiel als bij thuis abo's kun je maandelijks bepaalde diensten naar boven of beneden bijstellen, zie de betreffende voorwaarden.

 


Beste JanD,

Ik heb wel zowel een samenvatting van het contract wat we telefonisch hebben afgesproken gekregen als ook een contract met het juiste ( superunlimited) en in dezelfde mail nog een contract met de verkeerde  contract. Dus 2 contracten in de mail gekregen, waarvan ik er dus maar 1 geopend had, de juiste. Zij zeggen dat omdat er 2 contracten zijn, zij er 1 hebben gekozen en dit niet meer veranderbaar is. Ik had deze fout moeten zien.


Ik heb een mobiel abonnement afgesloten dus, en voor onderweg voor mijn werk te gebruiken.


ik snap dat ik het kan wijzigen, maar dat gaat pas over 2 maanden in, ik heb deze de komende 2 maanden al nodig voor mijn werk.


Dus nogmaals, na de telefonische afspraak en het krijgen van de mail met de juiste samenvatting, klopte dus alles. En de later mail met de vaste contracten , zitten er 2 contracten in waarvan 1 onjuist, die dan opeens  als mijn abonnement staat.


Goedemiddag @bellanomad, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Dit is een hele 'bijzondere' situatie die ik in al mijn dienstjaren ook nog niet eerder tegen ben gekomen. Helaas heb ik geen verklaring voor het feit dat je 2 verschillende contracten hebt ontvangen. Een directe oplossing voor dit probleem heb ik dan ook niet, het spijt me. Wat je nog zou kunnen doen, is een officiële klacht indienen en daar kun je dit klachtenformulier voor gebruiken. Hopelijk levert dat nog iets op 🙏🏻


Reageer