Skip to main content

Goedendag, 

Vorige maand telefonisch om advies gevraagd of ik mijn unlimited data kon wijzigen naar een kleiner bundel. Ze hebben mijn verbruik ingezien en gezegd dat 10GB prima is. 

Nu kom ik erachter dat het mega snel op gaat en ik kan alleen maar kleine bundels van 1GB van 8 euro per keer bestellen.

De kosten lopen zo hoog op. Vanochtend gebeld en ze kunnen er niets aan doen, ik moet maar even voor deze maand een prepaid kaart kopen is het advies. Sorry maar wat een slechte service voor vaste klanten.

Ik hoor graag als er een betere oplossing is. Dit is al het tweede ding die voorkomt, zodra mijn abbonement is verlopen zal ik jullie niet snel meer kiezen. 

Bedankt alvast. 

 

In mijnkpn kunt u het abonnement één per per maand aanpassen naar een abonnement met meer of minder mb's. 


Is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen als het je om de kosten gaat. 


Is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen als het je om de kosten gaat. 

Nee is een kwestie van een goed advies krijgen. Anders had ik mijn abbo natuurlijk niet gewijzigd. 

Daarnaast zou het mogelijk moeten zijn voor klanten om meer GB per keer voor een lagere prijs toe te voegen ;)


Nee is een kwestie van een goed advies krijgen. Anders had ik mijn abbo natuurlijk niet gewijzigd. 

Daarnaast zou het mogelijk moeten zijn voor klanten om meer GB per keer voor een lagere prijs toe te voegen ;)

Werkt beide kanten op. De informatie omtrent de bundels vind je ook simpelweg op de website van KPN. Net als de voorwaarden die erbij horen. Jij bent hoe dan ook de gebruiker. 

Ik blijf erbij, prioriteiten stellen. Dan maar minder gebruik maken van het internet/je bundel. 


erkt beide kanten op. De informatie omtrent de bundels vind je ook simpelweg op de website van KPN. Net als de voorwaarden die erbij horen. Jij bent hoe dan ook de gebruiker. 

Ik blijf erbij, prioriteiten stellen. Dan maar minder gebruik maken van het internet/je bundel. 

Stom antwoord maar bedankt voor je moeite


@Hsyl u kunt in principe zelf ook uw data verbruik zien om zelf te bepalen wat verstandig is. Gebruikt u thuis en elders zoveel mogelijk een wifi verbinding.

En wat doet wat zoveel data verbruikt? Kijkt u veel filmpjes via youtube of streamdiensten?

Ik heb zelf een 5Gb bundel daar houd ik maandelijks vaak 3 Gb van over.

 


@Hsyl u kunt in principe zelf ook uw data verbruik zien om zelf te bepalen wat verstandig is. Gebruikt u thuis en elders zoveel mogelijk een wifi verbinding.

En wat doet wat zoveel data verbruikt? Kijkt u veel filmpjes via youtube of streamdiensten?

Ik heb zelf een 5Gb bundel daar houd ik maandelijks vaak 3 Gb van over.

 

Bedankt voor de tip, dat ga ik inderdaad doen. Ik heb niet veel meer dan anders gedaan. Ik kijk geen YouTube en maak ook geen gebruik van streamingdiensten. Daarom vind ik het extra gek. Bedankt voor je reactie.


Is er iemand anders in uw huishouden met een mobiel abonnement van KPN?


Ik heb in mijn mobiel de thuiswifi standaard aan staan, zo gauw ik buiten de deur ben schakelt deze over naar mobiele data en als ik weer thuis kom springt’ie weer naar wifi, ik heb via Simyo een 4GB-bundel, ik moet goed mijn best doen om het allemaal op te krijgen. @Hsyl 


Volgens mij kun je het verbruik per maand eenvoudig terug zien op de facturen. Ik heb zelf nooit Unlimited gehad, maar bij een bundel staat het verbruik er op.


Stom antwoord maar bedankt voor je moeite

Stom antwoord is ook een antwoord. Dus bij deze, heel erg graag gedaan. 


Volgens mij kun je het verbruik per maand eenvoudig terug zien op de facturen. Ik heb zelf nooit Unlimited gehad, maar bij een bundel staat het verbruik er op.

Staat dat niet (of niet meer) in de Mijn KPN app? Dat is dan toch een minpunt.


Volgens mij kun je het verbruik per maand eenvoudig terug zien op de facturen. Ik heb zelf nooit Unlimited gehad, maar bij een bundel staat het verbruik er op.

Staat dat niet (of niet meer) in de Mijn KPN app? Dat is dan toch een minpunt.

Daar staat alleen wat je deze maand verbruikt hebt. Er is voor zover ik weet geen geschiedenis van voorgaande maanden terug te zien.


Het verbruik van de lopende maand is al genoeg voor een richtlijn.

@Hsyl is die 10 Gb met of zonder data verdubbeling? Met andere woorden neemt u ook internet en tv van KPN af? 

Als het zonder verdubbeling is kunt u zover ik weet niet hoger, in het andere geval kunt u 1 stap omhoog wellicht scheelt dat net genoeg.


Het verbruik van de lopende maand is al genoeg voor een richtlijn.

Bij een Unlimited abonnement zie je volgens mij in de app niet wat je de afgelopen maand gebruikt hebt. Want dat doet nergens toe bij een Unlimited abonnement. 

Bij een Unlimited abonnement zie je wat je vandaag gebruikt hebt. Na middernacht gaat de teller weer op nul.


Bij een Unlimited abonnement zie je volgens mij in de app niet wat je de afgelopen maand gebruikt hebt. Want dat doet nergens toe bij een Unlimited abonnement. 

Bij een Unlimited abonnement zie je wat je vandaag gebruikt hebt. Na middernacht gaat de teller weer op nul.

Volgens mij heeft de vraagsteller nu geen Unlimited abonnement. Maar blijkbaar was dat toch wel nodig anders hoefde er niks te worden bij gekocht.

 


Reageer