Skip to main content

 

Beste,

 

Wij hebben mijn abonnement van mij, vanuit mn ouders over gezet op mij naam maar kennelijk is er iets niet goed gegaan met het overzetten.

 

Mijn telefoonnummer: klopt. Alleen er staat het e-mailadres van mijn broertje bij, dat hoort mijn email adres te zijn.

Het bankrekeningnummer, naam en adres stonden nog mijn broertje. Ik heb de adres en rekeningnummer kunnen veranderen alleen de naam niet. Verlengen lukte niet nu heeft hij zichzelf verlengd. Ik heb al tv en wifi van kpn, nu zou ik dan voor onbeperkt bellen en internet €25 in de maand betalen stond er bij het keuze menu, maar nu staat op de factuur €45, en ik krijg het niet gekoppeld aan met de korting aan mijn huis pakket van kpn.. 

 

Hallo @Verkeerde overgezet binnen MijnKPN lukt niet wat jij wilt. Als je een contract van iemand anderd overneemt, hedet dat een zogenaame contractwijzgiging en dat die je niet door maar even in MijnKPN wat gegevens te veranderen.

Je kunt het samen met je ouders regelen in een lokale KPN-winkel of online, zie de link hieronder:

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm


Dat hebben wij ook gedaan een contract overzetten, die van mij en mijn broertje alleen KpN heeft gegevens door elkaar heen gehaald..


Hallo @Verkeerde overgezet dan kun je in Mijn kpn het emailadres aanpassen.


Bij de persoons gegevens staat alleen adres aanpassen maar de naam etc kan niet


Dan even samen naar een lokale KPN-winkel, die kunnen e.e.a meteen in orde maken.

@Verkeerde overgezet