Skip to main content

Ik heb ook een verkeerd emailadres. Deze heb ik al tig x in de winkel veranderd maar weer het oude ( verkeerde) adres is terug deze gebruik ik niet meer . Daarbij mijn nummer is naar onbekendnummer veranderd wat betekent dat? Dit onder simkaartnummer. En tot overmaat van ramp betaal ik te veel . Best wel gerommel hé! Moedeloos word ik ervan!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @Axxxxx Welkom hier op het KPN Forum! Zo te lezen speelt er nog al wat! Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent. Ben je wellicht net naar ons overgestapt en maak je gebruik van nummerbehoud? En waarom denk je dat je teveel betaald? 

Het is denk ik het beste om even contact op te nemen met onze klantenservice. Het KPN Forum is een online omgeving, waar onze klanten met elkaar in gesprek kunnen gaan. Moderators zoals ik werken voor KPN en we begeleiden deze gesprekken. Als je er inhoudelijk echt niet uitkomt kunnen we wel bijspringen, maar voor het wijzigen van je mailadres zul je -in verband met privacychecks- rechtstreeks contact moeten hebben met de klantenservice. En als je dat doet kan een collega meteen met je meekijken naar de andere twee zaken.

De klantenservice bereik je via 0800-0402 of door het starten van een chat via de website.