Skip to main content

Ik kan op basis van mijn bestelnummer en postcode mijn overeenkomst inzien die per 14 november moet ingaan. Echter bij betaalgegevens staat niet mijn goede emailadres.

Hoe kan ik dit wijzigen?

 

Welkom op het forum van KPN @Roder !

Fijn en leuk dat je ook klant wordt bij de “groene provider” KPN, dus van harte welkom!
Maar wel vervelend dat er een verkeerd e-mailadres bij de betaalgegevens staat.

Mocht je al een klantnummer hebben ontvangen, staat in één van de bevestigingsmails, dan zou je alvast een Mijn KPN account kunnen aanmaken.
Bij je inloggegevens als je rechtsboven op profiel klikt, kan je daar o.a. je e-mailadres zelf aanpassen.

Heb je nog geen klantnummer ontvangen of lukt het niet om een Mijn KPN account aan te maken, bel dan even met de telefonische klantenservice van KPN via het gratis nummer: 0800 - 0402 
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarom je belt, het volgende in:
“Wil graag een medewerker spreken” en je wordt vanzelf doorverbonden.
Die zou jouw e-mailadres voor je kunnen aanpassen.


De bevestigingsmail met een klantnummer heb ik niet ontvangen vanwege het verkeerde email Adres. 
ik heb zoals je aangaf klantenservice gebeld en gesproken met een medewerker. Die vertelde me dat hij het foute email adres heeft gecorrigeerd. 
in mij profiel staat echter nog steeds het verkeerde e-mailadres. Ik ga ervan uit dat dat vanzelf goed gaat komen. In mijn kpn ID app heb ik wel het goede e-mailadres staan


Hoi @Roder 

Fijn om te horen, dat je aan de telefoon goed bent geholpen door een KPN medewerker.
Deze heeft het e-mailadres gewijzigd in de juiste e-mailadres, dus als het goed is zouden alle e-mails vanuit KPN nu op het goede e-mailadres binnen moeten komen.

Als het e-mailadres in de “Mijn KPN app” inmiddels goed staat, dan komt het in jouw online account ook wel goed, het heeft soms wat tijd nodig.
Maar hou het de aankomende paar dagen even in de gaten.

Je klantnummer vindt je trouwens sowieso terug op je facturen, en in de e-mails waarin wordt aangegeven dat er een nieuwe factuur voor je klaar staat.