Skip to main content

Aangezien ik medewerker ben van KPN en ik zag dat mijn moeder nu duurder af is met Ziggo, probeer ik haar naar KPN over te zetten voor Internet, TV en bellen. 

De bestelling loopt en we zouden vanaf 1 november de opgestuurd apparatuur zelf aan moeten kunnen sluiten. Dat zien we ook in de bestelstatus.

Maar ik zag vandaag ook iets heel raars staan; namelijk de stap “Aansluiting op ons netwerk” met datum zaterdag 25 oktober 2025 (dus volgend jaar) en die stap is ook niet afgevinkt:

Omdat hier een verkeerde datum staat en de stap niet is afgevinkt, ben ik bang dat ik aanstaande vrijdag 1 november nog niet alles werkend kan aansluiten bij mijn moeder.

Graag opheldering.

Je bent medewerker van KPN? Lees ik dat nou goed? Dan zul je toch moeten weten dat je dit soort situaties, vragen of wat dan ook, niet via het KPN-forum geregeld én of opgehelderd kunt krijgen? 

Hallo @Edwin G namens je moeder even bellen met KPN via 0800 0402 of met je moeder langs een lokale KPN-winkel gaan.

Bij je moeder thuis bellen i.v.m. verificatie klantgegevens.

Maar zoals @Raspberry al schreef, als medewerker van KPN heb je intern misschien wel kortere lijntjes.

Je kunt nog tot 17u00 bellen vandaag.

Succes.

Ik had al een keer gebeld maar ze kunnen geen verklaring geven over de verkeerde datum van de tussenstap. Ik had gehoopt dat iemand op het forum me kon helpen omdat ze ook zoiets hebben meegemaakt. Zojuist opnieuw gebeld en ze raden me aan om maandag te bellen met de klantenservice van KPN glasvezel netwerk. Dus dat ga ik doen.

Als je belt, dan is de kans groot dat de medewerker aan de telefoon hier op het forum gaat lopen zoeken naar een oplossing 😄

Hoi @Edwin G , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Ik had al een keer gebeld maar ze kunnen geen verklaring geven over de verkeerde datum van de tussenstap. Ik had gehoopt dat iemand op het forum me kon helpen omdat ze ook zoiets hebben meegemaakt. Zojuist opnieuw gebeld en ze raden me aan om maandag te bellen met de klantenservice van KPN glasvezel netwerk. Dus dat ga ik doen.

Heb je hier inmiddels contact over gehad met KPN Netwerk? Ik ben benieuwd wat daar uit is gekomen. In al die jaren dat ik bij KPN werkzaam ben, heb ik zoiets ook nog niet eerder voorbij zien komen! 

Hoi @Edwin G , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Heb je hier inmiddels contact over gehad met KPN Netwerk? Ik ben benieuwd wat daar uit is gekomen. In al die jaren dat ik bij KPN werkzaam ben, heb ik zoiets ook nog niet eerder voorbij zien komen! 

Het is me nog niet gelukt om een persoon te spreken van de klanten”service” van KPN Netwerk (0880 06 37 44). Het keuzemenu scheept me af met standaard antwoorden of sms'jes naar de bekende websites. Namens iemand ander bellen lukt al helemaal niet. Maar ik blijf volhouden.

In de tussentijd, is, zonder mij in te lichten, ineens de overstapservice alsnog in gang gezet, terwijl die al 3 weken en na meerdere keren de gevraagde gegevens in te vullen, niet was gelukt. Dus nu is de aansluitdatum een maand opgeschoven naar 29 november (vanwege opzegtermijn) en sneller opleveren blijkt onmogelijk.
Terwijl ik eigenlijk blij was dat de overstapservice was mislukt zodat ik zeker weet dat alles goed werkt via KPN voordat ik Ziggo laat afsluiten. Nu moet ik maar hopen dat 29 november alles direct werkt want anders weet ik niet hoe ik snel een monteur kan laten langskomen en of die er is voordat Ziggo alles afsluit.

Reageer