Skip to main content

Bij het aanmelden van mij als klant heb ik een verkeerde aanbieding gekozen. Nu wil ik dit graag wijzigen.

Hallo @Matejo om wat voor abo gaat het, mobiel of voor thuis???

En wat zou je willen wijzigen???

Thuis abonnement 

Korting wijzigen. Ipv een iPad

Dacht bij het afsluiten dat het om beide ging!

iPad is nog niet geleverd. Abonnement is vandaag geactiveerd 

Hallo @Matejo , een eenmaal gekozen korting of cadeau kan niet meer gewijzigd worden 

Hoi @Matejo. Welkom op de community en bij KPN. Wat vervelend dat je voor de verkeerde korting/cadeau hebt gekozen. Helaas is het niet mogelijk om dit na het bestellen van een abonnement nog aan te passen, zoals @JanD hierboven al aangeeft. Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Goedemiddag,

mijn verbinding is op 15 nov aangesloten. Echter heb ik nog steeds geen welkomscadeau gehad. Wanneer wordt dit verzonden?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen. Meer informatie vindt je in het topic hieronder

https://community.kpn.com/kennisbank%2Dadministratief%2D141/welkomstcadeau%2Dveelgestelde%2Dvragen%2D561113?tid=561113

Goedemiddag,

Zoals in mijn vorige mail al aangegeven, is het al langer dan 2 weken geleden. En ik heb nog steeds geen track & trace ontvangen. 

Goedemiddag,

mijn verbinding is op 15 nov aangesloten. Echter heb ik nog steeds geen welkomscadeau gehad. Wanneer wordt dit verzonden?

Het is nog geen 15 november.

Dus welke datum is juist ???

15 oktober!

Wanneer je abonnement al 2 weken actief is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je hierin verder helpen.  Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer