Bij het aanmelden van mij als klant heb ik een verkeerde aanbieding gekozen. Nu wil ik dit graag wijzigen.
HalloÂ
En wat zou je willen wijzigen???
Â
Â
Thuis abonnementÂ
Korting wijzigen. Ipv een iPad
Dacht bij het afsluiten dat het om beide ging!
iPad is nog niet geleverd. Abonnement is vandaag geactiveerdÂ
Hallo
Â
HoiÂ
Â
Â
Goedemiddag,
mijn verbinding is op 15 nov aangesloten. Echter heb ik nog steeds geen welkomscadeau gehad. Wanneer wordt dit verzonden?
Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van 14 dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen. Meer informatie vindt je in het topic hieronder
Â
Â
Goedemiddag,
Â
Zoals in mijn vorige mail al aangegeven, is het al langer dan 2 weken geleden. En ik heb nog steeds geen track & trace ontvangen.Â
Goedemiddag,
mijn verbinding is op 15 nov aangesloten. Echter heb ik nog steeds geen welkomscadeau gehad. Wanneer wordt dit verzonden?
Het is nog geen 15 november.
Dus welke datum is juist ???
Â
Â
15 oktober!
Wanneer je abonnement al 2 weken actief is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je hierin verder helpen.  Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Wij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.