Skip to main content

Hallo,

In mails van kpn staat altijd de aanhef "meneer" en ik ben niet een "meneer" maar "mevrouw".

Ik vind het eerlijk gezegd wel irritant en wat "stom" van kpn, want ze kunnen toch zelf ook wel bedenken dat het niet standaard meneer is.

Schrijf dan gewoon "goedendag" of zoiets.

Svp aanpassen hiervan of mensen in de mail kans geven dit te wijzigen. 

Ik kon geen wijzigingsoptie vinden.

Mvg mevrouw Henriette Nuys 😉🥳

 

 

Hallo mevrouw @Jet61 , de kortste weg is even langs een lokale KPN-winkel gaan met uw laatste factuur en ID, dan kan een bediende het à-la-minute voor u in orde maken.

Succes.

 


Hallo @Jet61, ik kan mij goed voorstellen dat je graag met de juiste vorm wordt aangesproken. De medewerkers van de klantenservice kunnen dit direct aanpassen als je contact opneemt via het gratis nummer 0800-0402.


Dankjewel Jeroen van kpn, dat ga ik dan even regelen!

 


Hallo mevrouw @Jet61 , de kortste weg is even langs een lokale KPN-winkel gaan met uw laatste factuur en ID, dan kan een bediende het à-la-minute voor u in orde maken.

Succes.

 

Bedankt voor het meedenken,  maar het kan makkelijker,  zie reactie Jeroen kpn verderop


Hallo mevrouw @Jet61 , de kortste weg is even langs een lokale KPN-winkel gaan met uw laatste factuur en ID, dan kan een bediende het à-la-minute voor u in orde maken.

Succes.

 

Bedankt voor het meedenken,  maar het kan makkelijker,  zie reactie Jeroen kpn verderop

De praktijk is helaas dat het telefonisch bijna nooit goed gaat als je dit forum er op nazoekt, vandaar mijn reactie @Jet61 .

Maar ik hoop uiteraard dat het deze keer telefonisch goed gaat.

Laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

 


Bedankt JanD, zodra ik eraan toekom ga ik bellen en e en zien hoe dat verloopt, ik laat het nog weten


Reageer