Skip to main content

Beste,

woensdag avond contact met 1 van jullie medewerker gehad. Ik heb de foute buitenland bundel gekocht en jullie medewerker zei dat de bundel koop geannuleerd is.

echter staat die er bij mij nog steeds tussen, kunnen jullie deze nog een keer verwijderen

alvast bedankt

groetjes Chayen 

Hoeft niet meer verwijderd te worden bedankt😊


Hoi @Chayen, welkom op het forum. Goed om te lezen dat het inmiddels opgelost is. Is de bundel toch nog van pas gekomen of is het op een andere manier opgelost? 


Hoi Jesper,

nee hij is helemaal niet van pas gekomen helaas. Jammer det de annulering door jullie collega niet is doorgevoerd. Zonde geld maar helaas is het zo.

 

groetjes Chayen 


Ik zit nu in het buitenland maar om nu contact met jullie te krijgen is moeilijk. Heb het wel geprobeerd om de bundel alsnog geannuleerd te krijgen.

 

 


Hebben we het daarbij over prepaid of een abonnement? Een geactiveerde bundel kan niet geannuleerd worden. Bij een abonnement kan de bundel wel vergoed worden als die niet is gebruikt in het buitenland.


Ik heb een abonnement en daarbij is een buitenland bundel toegevoegd . Echter kan ik deze niet gebruiken hier heb ik vorige week woensdag al voor gebeld en deze zou geannuleerd zijn. Echter zie ik deze nog steeds in de app en staat erbij dat ik 16mb heb verbruikt. Echter kon ik deze niet gebruiken omdat die het niet deed. Heel apart allemaal maar als die niet meer geannuleerd kan worden dan is dat helaas zo en zal ik deze gewoon betalen


Zoals gezegd kunnen we achteraf naar die bundel kijken, als die helemaal niet gebruikt is kan die op dat moment vergoed worden. Op die manier kan de aankoop toch gecorrigeerd worden.


Als jullie daarna willen kijken graag!

bedankt alvast


Als je een seintje geeft als je terug bent en je forumprofiel volledig invult (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) kunnen we daar op dat moment een blik op werpen 🙂


Ik heb de informatie aangevuld 😊


Helemaal goed, ben je inmiddels ook weer in Nederland? Of dat nog niet? Zoals gezegd is het van belang dat je weer terug bent en de bundel ongebruikt is voordat we dit kunnen doen.


Ik ben weer terug in nederland en heb met de klantenservice contact op genomen. Ze gaven aan dat ze het niet meer kunnen annuleren. Ook omdat er in de app staat dat er 16mb verbruikt is wat ik apart vond want hij deed het niet. Maar ze konden het niet meer annuleren. Helaas maar het is zo 


Ik had niet door dat je weer terug was, dat maakt het makkelijk. Er is inderdaad iets gebruikt van de bundel, maar doordat het niet goed werkte kon je er praktisch geen gebruik van maken. Ik heb die bundel voor je vergoed, deze zal op de volgende factuur in mindering worden gebracht.


Hoi Jasper,

sorry ik had duidelijker moeten aangeven dat ik al terug was. Dankjewel voor de oplossing en de goede service!