Skip to main content

Ik wil mijn factuuradres wijzigen, omdat op facturen het verkeerde huisnummer staat. De glasvezelaansluiting blijft hetzelfde, dus het gaat niet om een verhuizing. Het gaat sec om een ander huisnummer en de overige gegevens blijven hetzelfde. Ik heb al herhaaldelijk met jullie klantenservice gebeld en het zou aangepast worden. Dit is op heden (3 maanden later) nog niet gebeurd.

Hallo @Helia C misschien even langs een lokale KPN-winkel gaan met een KPN-factuur en een ander document waaruit je juiste huisnummer blijkt.

 


Hi @Helia C, welkom bij ons. 

Is het gelukt met de tip van JanD? Anders help ik graag mee. 

 


Hoi Alex, als je zou kunnen helpen graag.


Natuurlijk, normaal gesproken had ik gezegd om te bellen maar aangezien je dit al 3 keer hebt gedaan pak ik het op. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag de postcode en huisnummer zoals het nu bekend is en wat het moet zijn. 

Ik hoor graag van je. 
 


Hoi Alex,

 

Ik heb het ingevuld.


Dankjewel, ik zie dat dit nu goed in het systeem staat. Zou je de volgende factuur willen afwachten en controleren? Laat het me hier weten of het dan goed is verwerkt. 


Thnx, zal ik doen.


Reageer