Skip to main content

Ik ben Letterlijk en Figuurlijk OPGELICHT met een zogenaamde leuke actie, dat ik bij aansluiting een nieuwe tablet zou krijgen vervolgens zit ik een jaar vast aan een abonnement geen Tablet, maar 6 maanden korting.

me Klanten NUMMER is ook Verandert wat heel apart is ik ben niet eens een maand klant en ben er nu al klaar mee !

ik stap na het jaar per direct over, het is een principe kwestie en aan m’n klacht word niks gedaan

Nooit meer KPN.

Bedankt voor de mededeling.

 


Heeft u een bevestiging gekregen van uw bestelling? Wat staat daar op?


Zo'n actie is altijd zo lang de voorraad strekt. En anders krijg je inderdaad alsnog de korting.

ik stap na het jaar per direct over, het is een principe kwestie

Snap ik wel, maar je houdt geen provider meer over want bij anderen gaat het ook niet altijd als gewenst.


Ik ben Letterlijk en Figuurlijk OPGELICHT met een zogenaamde leuke actie, dat ik bij aansluiting een nieuwe tablet zou krijgen vervolgens zit ik een jaar vast aan een abonnement geen Tablet, maar 6 maanden korting.

Super vervelend inderdaad, verwacht je een tablet krijg je niks. Heb je al wel contact gehad met KPN? Want misschien is er iets mis gegaan bij je bestelling.

 

Wanneer heb je je aangemeld? Op welke datum? Het beste kan je in je bevestiging kijken of er ook daadwerkelijk staat dat je voor de tablet hebt gekozen. Waarom heb je twee klantnummers gekregen? Heb je twee bestellingen gedaan? Waarvan een keer met tablet en andere keer met korting? Zoiets vermoed ik namelijk, maar dat kan KPN opzoeken nav je gegevens.

 

Vaak is het OF OF dus dan kan je de tablet kiezen OF 6 maanden korting. Dat moet daar dus echt in staan. Ook kan er vast iemand van KPN hier naar kijken, wanneer ze dit doen kan ik niet zeggen, duurt soms even. Vooral nu ivm de vakanties.

 

Heb je je profiel aangevuld met je gegevens? Via https://forum.kpn.com/settings/profile dat is wel erg belangrijk!