Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb jaren geleden het abbonement van mijn moeder overgenomen. Echter hebben ze toen mijn naam verkeerd overgenomen. Ze hebben mijn achternaam als 2de naam gezet, en de achternaam van mijn moeder als mijn achternaam. 

Ik heb toen geprobeerd dit te corrigeren maar het lukte niet en toen niet meer naar omgekeken. 

Kan iemand me hierbij helpen? 

Hallo @Lauratje97 even bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan.

Je kunt ook hier in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN invullen, dan komt een moderator er binnen enkele dagen op terug.

 

 


@Lauratje97 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het contract op een verkeerde naam staat. De tip van @JanD is een goede.

Hallo @Lauratje97 even bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan.

Je kunt ook hier in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN invullen, dan komt een moderator er binnen enkele dagen op terug.

 

 

In dit geval kun je inderdaad het beste even bellen of langs een KPN winkel gaan. Dit is helaas niet iets wat we digitaal in orde kunnen maken.