Skip to main content

Ik denk dat dit niet aan KPN is op te lossen maar Breedbandwinkel, maar ik dacht dat ik hier wel met mijn vraag terecht kon.

Ik ben recent overgestapt naar KPN Hussel 1000MB via een partner/broker of wat je dit ook noemt: ‘breedbandwinkel.nl’.

Nu blijkt echter dat ik verkeerde informatie over de prijs heb gekregen van het abonnement:

Hieronder is een link over de KPN prijsverhogingen per 1 juli, screenshot van relevante deel ook hier (die ik helaas niet kon verkleinen).

Zoals u kunt zien zou volgens breedbandwinkel elke abonnement behalve de 1000MB hussel in prijs verhogen. Bovendien was er ook een leuke actie dat ik er een TV bij kon krijgen, of een nog lagere abonnementsprijs, iets van €35.- per maand. Ik koos voor de TV.

Ik heb gebaseerd op de (verkeerde) prijsinformatie op hun website gekozen via hun een abonnement bij KPN te nemen. Aangezien dit verkeerde prijsinformatie was, is het toch realistisch te stellen dat zij het prijsverschil dienen te vergoeden?

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

KPN prijsverhoging per 1 juli 2022 - Breedbandwinkel.nl

 

Het is belangrijk om te kijken wat er in je contract staat. Daar mag jij je aan houden en anders ontbinden.


Welk bedrag moet jij nu betalen @OGdB ?