Skip to main content

Ik heb een internet abonnment afgesloten, waarbij ik de eerste 6 maaanden 50% korting krijg.

De snelheid was 1 GB. Ik  heb al eerder een abonnement gehad, en in de voorwaarden staat dat je de snelheid maandelijks kunt aanpassen. 1 GB bleek ik niets aan te hebben,  vanwege beperkingen van mijn netwerk. Ik heb na 1 dag de snelheid via de app daarom verlaagd naar 200 mb. In plaats van dat ik 25 euro (50% korting) betaal, kreeg ik een factuur van 73,75 euro voor de maand december! De maand november had ik al betaald, maar door deze omzetting moet ik 2 keer betalen.  Ik heb gebeld. Na 10 minuten in de wacht gestaan te hebben zei de helpdeskmedewerkster dat die 73,75 klopt. Dat ik geen recht meer heb op de 50% korting omdat ik het abonnement had gewijzigd en dat het op geen enkele manier meer is aan te passen. De helpdesk van KPN is hopeloos. Het lukt me niet een verstandige medewerker aan de lijn te krijgen. Wellicht dat iemand anders een soortgelijk probleem had en ik ben benieuwd hoe dat is opgelost.

Wat je er ook van vindt, het komt doordat je het pakket hebt gewijzigd. Simpel. Een korting ga je niet voor niets aan. Daar zitten namelijk strakke voorwaarden aan gekoppeld. Zoals de gevolgen bij het wijzigen van het pakket tijdens dé kortingsperiode. 

 

Ben jij dit op Tweakers?
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2221552


Ja. De wijziging is niet eens in mijn voordeel. Van mij mogen ze mij laten betalen voor 1 GB terwijl de daardwerkelijke snelheid lager is, maar dit slaat nergens op.


Dat kan. En waarom zou het in jouw voordeel moeten vallen? Je hebt je pakket gewijzigd tijdens de kortingsperiode. Dit zijn de gevolgen. 


Dit topic kan gesloten worden. Bedankt voor de reacties.