Skip to main content
Vraag

Verleng 2 jaar met korting: kan ik Spotify dan behouden?

  • 9 September 2024
  • 9 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik krijg het aanbod “Verleng 2 jaar & krijg 12 maanden 10 Euro korting” 
Is dat met behoud van het Spotify account? 

Als ik de link kpn.com/schepjebovenop volg, wordt vermeld dat dit aanbod zich niet laat combineren met andere acties en ik weet niet of mij Spotify account - destijds inclusief bij XS4ALL abo - als actie wordt gezien.

 

Hallo @Luud Engels 

 

Waar lees je dat dan, als ik die link volg kom ik dat niet tegen, normaal wordt er dan bedoelt dat als er ook andere acties lopen je die niet kan combineren, je kan maar van 1 actie gebruik maken.

Bij de veelgestelde vragen staat ook dat er verder niets veranderd behalve je einddatum, er zou dus niets aan jouw Spotify abonnement moeten veranderen:

 

 


Als ik inlog op mijnkpn en dan kies je verlengcadeau

en daarna ‘Meer informatie’ kies, dan lees ik 

 

 

 

Maar ik begrijp je reactie. Dank

 


Welk abonnement heeft u nu? Nog steeds dat XS4ALL abonnement?

De kans is groot dat Spotify gewoon onderdeel is van uw abonnement. Daar betaald u gewoon voor via de pakketprijs. Dat is dan geen actie ofzo. En dus behoud u dat gewoon.

Maar om dat te weten zal wel duidelijk moeten zijn welk abonnement u precies heeft.


Ik heb ‘XS4ALL Internet Basic’ abonnement 

 


Hoi @Luud Engels, welkom op onze community! Als Spotify gratis bij je abonnement in zat zal dit met de verlenging inderdaad waarschijnlijk vervallen. In de nieuwe situatie kun je m misschien wel met €5 entertainmentkorting krijgen. Het handigste is daarom even met ons te bellen op 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan meteen even meekijken met jouw situatie!

 

Je account raak je sowieso niet kwijt met een wijziging of opzegging, deze wordt dan omgezet naar Spotify Free.
Meer informatie hierover kun je vinden op onze kennisbank!


Dank voor jouw antwoord


Als Spotify ‘waarschijnlijk’ gaat vervallen en ik deze ‘misschien’ met 5 Eur korting terug kan krijgen, dan is dit aanbod van KPN voor mij niet interessant genoeg.

 

 


Als u een mail krijgt met een verlengaanbod, dan betekent dat meestal dat het huidige oude abonnement gewoon verlengt word. En dan blijft "gratis" Spotify gewoon.

Voor KPN doorgaans heel interessant. Want die oude abonnementen zijn door de vele jaren inflatiecorrectie vaak inmiddels heel duur geworden. Zelfs met 10 euro korting is de klant vaak nog duurder uit dan met de nieuwste abonnementsvorm.

Bovendien blijft de klant zo de oude tv ontvangers gebruiken en heeft gedurende de contractperiode geen recht op de nieuwe TV+ ontvangers. Wat voor KPN ook goedkoper is uiteraard. 

Kijk naar de totaalprijs. En laat u niet gek maken door "gratis" Spotify. Want dat is helemaal niet gratis. De prijs zit gewoon in de pakketprijs verwerkt. 


Opmerkelijk, ik kreeg ca. 3 weken geleden via de post een vergelijkbare aanbieding van KPN voor een verlenging van m’n abonnement ivm de aanleg van glasvezel in Utrecht. Deze aanbieding is “Verleng 2 jaar & krijg 9 maanden 10,- korting”. Ook hier staat de link kpn.com/schepjebovenop vermeld, maar de bewuste pagina lijkt niet te bestaan. Ik kan al 2 weken niets vinden mbt deze aanbieding. Kan iemand hier uitsluitsel over geven?


Opmerkelijk, ik kreeg ca. 3 weken geleden via de post een vergelijkbare aanbieding van KPN voor een verlenging van m’n abonnement ivm de aanleg van glasvezel in Utrecht. Deze aanbieding is “Verleng 2 jaar & krijg 9 maanden 10,- korting”. Ook hier staat de link kpn.com/schepjebovenop vermeld, maar de bewuste pagina lijkt niet te bestaan. Ik kan al 2 weken niets vinden mbt deze aanbieding. Kan iemand hier uitsluitsel over geven?

Dat is onderstaande pagina @KMA :

https://www.kpn.com/blijvenloont


Reageer